luni, 11 iunie 2012

Mi-e lene

Postat luni, 11 iunie 2012  la ora 21:58:00  

        Încep acest articol anunţându-mi în mod extra oficial lenea care-mi dă târcoale fără să dea semne că ar vrea să se oprească. De vreo trei ore am o stare atât de nasoală, încât îmi vine să mă dau cu capul de pereţi până văd ponei zburând către Marte
        Pur şi simplu nu ştiu ce am, şi mai grav este că nici eu nu ştiu ce simt, tot ce contează e că sentimentul ăsta e mai mai viu decât sunt eu în acest moment; Simt o lene care mă domină, care mă obligă să-i miros picioarele leneşe şi care mă face să scriu toate tâmpeniile care-mi vin prin cap la ora asta. E atât de nasol sentimentul, încât nici să respir nu pot, pentru că mi-e atât de lene încât de-abia îmi înghit saliva. Deci se explică... Sau nu?
        Şi acum mă tot întreb de unde a venit acest sentiment de lene amestecat cu melancolie, tristeţe, somn, plictiseală şi irascibilitate. Să fie vina ciclului menstrual? Neeee... Să fie vina călduri? Probabil are şi ea o mică parte de vină pentru faptul că văd numa' vaci lila pe tavan. Da' până la urmă, ce contează de ce mă simt aşa? Contează mă simt aşa şi că nu pot scăpa de această stare. 
Mi-e atât de lene încât nici nu-mi dau seama cum de trăiesc, având în vedere că mi-e lene şi să efectuez procedeele de inspiraţie şi expiraţie. Pe lângă asta, această lene e atât de afurisită încât simt cum lenea doare... Şi chiar dacă mi-e o lene de mă doare, mă simt atât de bine, încât chiar dacă mi-e lene să respir, mor de râs. Deci nu degeaba se spune că "lenea e cucoană mare", pentru că mă simt ca o cucoană care ar vrea să primească la pat până şi aer cu porţia. Sunt (sau mă simt) atât de high, de parcă aş fi băut 3 zile şi 3 nopţi la rând. Ba chiar mai devreme am fost acuzată de chestia asta cu replica "Bă, tu eşti beată. Tu sigur eşti beată şi nu vrei să zici". Dar nu! Ştiu sigur că nu-s beată, pentru că dacă eram mi-aş fi dat seama şi nu în ultimul rând, dacă eram beată nu mai scriam aici (ştiu din experienţele anterioare, fie vorba între noi).
        În concluzie, mi-e atât de lene, încât mi-e lene să-mi amintesc şi de ce mi-a fost atât de lene încât să simt nevoia să scriu acest articol în care să vorbesc numa despre lene. Nu aţi înţeles voi ce-am zis. Iar dacă n-aţi înţeles, înseamnă că v-a fost mult prea lene să citiţi cuvânt cu cuvânt tot ce-am scris în acest articol dedicat lenei.

Despre Annitu

Write admin description here..

13 comentarii:

  1. Vaaiii, am si eu exact aceeasi stare, oare de la cine m-am molipsit? :-" X_X P.S. La multi ani pentru maine, iubito! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am inteles tot ce ai spus.Ai descris starea mea de la orele de mate si chimie :))
    Sincer...toti avem parte de astfel de momente.Eu avut parte de aceasta lene saptamana trecuta timp de 2 zile...iar in acele 2 zile imi era atat de lene incat si drumul pana la bucatarie mi se parea lung ca autostrada Bucuresti-Pitesti iar cana cu apa mi-era atat de lene sa o duc la gura incat imi venea sa strig pe cineva sa ma ajute la lucrul acesta .

    Las ca trece si lenea asta...cum vine...asa pleaca.

    Este ziua ta maine ? ooohoho... De mine nu scapi pana nu-mi dai o felie de tort :) Iti doresc multa sanate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor , sa dainui in caldura sufleteasca si iubire (Cosmine...asta este treaba ta) si un calduros LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cosmintosh, mulţumesc!!!:*


    @vioreld, ai dreptate, va trece... Pun pariu că este o stare de moment.
    Şi nu, nu este ziua mea, ci ziua NOASTRĂ, a mea şi a lui Cosmin :D Mâine se împlinesc 9 luni de când suntem împreună :)) :)) Dar mulţumesc frumos oricum!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ești apatică. Pur și simplu, creierul s-a golit complet de gânduri. E normal, i se întâmplă oricui, cu precădere adolescenților. La mine e mai simplu, i-am găsit leacul...ies din casă. cei 4 pereți adâncesc starea.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si din partea mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Război în...1Atunci va doresc multi ani impreuna , sa fiti fericiti si sa dainuiti in iubire.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca mai degraba vremea este de vina, pentru aceasta stare de lene pe care o ai. Dar fa un dus asa mai rece si vezi cum te trezesti de fiecare data cand ti-e lene:P Multa fericire pentru voi in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic ca e de la caldura! Cand ajung acasa dupa un drum de 20 de min, prin minunatul Bucuresti aglomerat si incintat, imi arunc hainele de pe mine si ma asez pe cearsaful rece, ooo si ce senzatie de milioane!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ştefan Stoica, chiar ai dreptate, ieşitul din casă rezolvă multe probleme.

    @vienela, mulţumim frumos!

    @vioreld, îţi mulţumesc mult!!:*

    @Ana, cred că o parte din vină pentru starea mea de ieri o avea şi vremea, deci ai dreptate. Chiar am făcut un duş rece atunci şi mi-am şi revenit.
    Mulţumim!

    @Nacov, te înţeleg perfect, mai ales la partea cu Bucureştiul hiper-aglomerat. E o "minunătţie" să stai pe drumurile din Bucureşti cine-ştie-câte-ore pe căldura asta. X_X

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana la urma cum ai iesit din starea respectiva?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Un Filipinez, am trecut peste acea stare făcând un duş rece şi stând 10 minute liniştită în pat, fără să fac nimic.

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine de stiut, poate trec si eu vreodata printr-o stare asemanatoare :D.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top