marți, 19 iunie 2012

Sfârşitul clasei a X-a

Postat marți, 19 iunie 2012  la ora 23:26:00  

        Bună, e marţi, 19 iunie 2012 şi încep această postare în aceeaşi maniera ca anul trecut, când am făcut o postarea despre sfârşitul clasei a IX-a. Uite aşa, a mai trecut un an de şcoală. Acesta a fost al zecelea şi pot spune că aştept cu nerăbdare începutul clasei a XI-a care va veni mai repede ca anul trecut, pe 9 septembrie 2012 (nu pe 15 septembrie) din cauza unei legi date de curând.
        Whatever, la fel ca şi anul trecut, diriga' ne-a pus să scriem pe o foaie păreri despre acest an şcolar, cum ne-a influenţat, cum am evoluat, ce schimbări am remarcat la noi şi/sau la ceilalţi în anul ăsta şcolar etc. Desigur că eu prefer din nou să scriu pe acest blog toate părerile mele despre acest an şcolar pentru că... sunt o persoană foarte directă şi impulsivă, iar dacă cineva îmi cere să-mi dau cu părerea despre ceva ce mă deranjează mai mult sau mai puţin, eu o fac într-un mod sincer, fără cenzură şi fără pic de ruşine. Iar ăsta e lucrul care-mi place cel mai mult la mine: că nu pup oamenii în capătul intestinului gros doar ca să-mi fie mie bine. Adică, dacă mă întrebi ce părere am de X şi mie X mi-a făcut o nasoală ţi-o zic clar "X e aşa, aşa şi aşa şi din motivul cutărică, iar din partea mea poate s-o sugă intensiv 24/24 h". Ei bine, după cum am mai spus şi-n alte postări, unii oameni nu apreciază asta la mine, aşa că după mai multe încercări de a spune unui om pe faţă că face faze total aiurea şi lipsite de logică, am hotărât, la fel ca anul trecut, că e mai bine să scriu pe acest blog părerea mea, unde nu sunt criticată şi unde îmi pot exprima liber părerea. Măcar pe acest blog dispun într-adevăr de un public mai numeros, dar de un public care îmi respectă părerea şi dreptul la liberă exprimare
         Mboon, asta a fost doar o introducere a ceea ce urmează să spun despre clasa a X-a. Să începem cu părerile care vizează strict persoana mea; Faţă de anul trecut am remarcat o evoluţie în ceea ce priveşte atât comportamentul, cât şi limbajul şi modul meu de a mă exprima. Mai exact, mi-am dat seama că pentru binele meu este mai bine să fiu sinceră cu oamenii, să-mi expun direct părerea în legătură cu absolut orice subiect, indiferent că fac asta de faţă cu un prieten/ cu un coleg/ cu un părinte/ cu un profesor. Remarcă: nu fac asta într-un mod nesimţit şi/sau abuziv, ci într-un mod calm şi politicos (până într-un anumit moment); Dacă omu' e prost în continuare şi nu vrea să bage la cap şi nu exprimă pic de respect faţă de mine, îşi poate lua foc la valiză din foarte multe puncte de vedere şi am şi eu arme pe care nu le scot la iveală prea des. Vorba cântecului "dac-ai ştii ce zace-n mine o să te bufnească plânsul". Pe lângă asta, pentru că am făcut şi psihologie anul ăsta, am învăţat să mă cunosc mai bine, să mă iubesc şi să mă accept aşa cum sunt eu, pentru că vor fi momente când nu voi simţi iubire din partea nimănui, aşa că trebuie să învăţ să mă ridic şi singură atunci când clachez. În ceea ce priveşte limbajul, cred că este destul de evidentă evoluţia modului în care scriu faţă de cel de anul trecut, deci ceva bun tot s-a întâmplat, deşi nu liceul m-a influenţat, ci exerciţiul de scriere. 
         Cu riscul să mă repet, ţin să spun încă ceva tot în legătură cu mine: apreciez faptul că sunt mai stabilă şi nu văd mari diferenţe de comportament faţă de anul trecut. Pentru că până să intru la liceu îmi schimbam stările şi comportamentul mai des ca şosetele. Cel mai mult îmi place că mi-a rămas tupeul, ironia şi sinceritatea în orice fel de situaţie. 
        Bun, următorul lucru despre care discut: colegii. Mi-am schimbat colega de bancă, nu mai stau cu Alexandra, nu din cauza unui conflict, ci...pentru că eu doream să stau cu altcineva şi ea dorea să stea cu altcineva, dar tot în relaţii bune am rămas. Acum stau în bancă cu Lulu (Luiza) şi mă înţeleg extrem, extrem, extrem HIPER-EXTREM de bine cu ea, pentru că avem puncte comune de interese, subiecte de discuţie ce ne privesc pe amândouă şi în plus, chiar m-am ataşat foarte tare de ea. E o persoana deosebită, o colegă pe care te poţi baza şi o prietenă minunată. 
        Următorul subiect de discuţie şi unul cam sensibil pentru mine (ciudat, huh?) : profesorii. Ei bine, dacă anul trecut aveam probleme cu profa' de franceză, acum... Acum situaţia stă cu totul diferit; Majoritatea profesorilor sunt ok, sunt înţelegători, au un mod excepţional de predare (exemplu: profa' de psihologie, respectiv logică). Am zis majoritatea, da. De ce? La început am avut probleme cu profa' de matematică, din cauza unor neînţelegeri, dar a trecut şi s-a rezolvat.Oricum de la anu' nu mai am matematică şi e cu atât mai bine. Ei bine, nu asta e buba. Buba e una mai gravă, dar exact în acest moment m-am răzgândit şi nu vreau să mai scriu despre asta. Nu e pentru că mi-ar fi frică de consecinţe sau alte prostii .Ba din contră, nu am ce păţi având în vedere că este un blog personal unde-mi pot exprima liber opinia, ceea ce nu este condamnabil datorită dreptului la liberă exprimare pe care-l garantează Constituţia României în articolul 30: "Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile." Totuşi mă abţin pentru că îmi fac rău dacă deschid subiectul, chiar şi pe acest blog, deoarece de-abia am reuşit să adopt o atitudine de indiferenţă faţă de această "problemă". Şi după cum am crezut mereu, indiferenţa doare mai tare pentru unele persoane. De ce să fac reclamă (chiar şi negativă) unor persoane care nu merită? De ce să-mi fac eu riduri stresându-mă cu probleme de genul ăsta? Mai bine las oamenii idioţi în idioţenia lor, iar eu îmi văd de adolescenţa mea de care trebuie să profit din plin.
        Cam acestea au fost părerile mele despre clasa a X-a. Cum spuneam, aştept să vină începutul clasei a XI-a pentru că programul va fi unul mai lejer, adică voi începe orele la 8:00 şi voi ieşi de la şcoală la 14:00. Cu toate astea, mai am până atunci şi întâi de toate trebuie să profit de vacanţa asta care, după ce că era scurtă, acum a fost scurtată de pinguinii ăştia din minister. Dar despre vacanţă vă povestesc mâine că şi-aşa, dacă vedeţi asta, sigur puteţi confirma că articolul ăsta extrem de lung v-a adormit, aşa că numa' despre planurile mele de vacanţă nu aveţi chef. 
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Abia acum am realizat ceva... deși pentru mine s-a zis cu școala definitiv, eu nu am scris despre asta! Sau am scris? În fine...
    Când am terminat eu a X-a eram complet altfel. Eram obsedat de ocultism, ahtiat de diete și sport și plângeam mai des ca Esmeralda (personajul de telenovelă, nu vrăjitoarea) =)). Clasa a X-a a fost momentul decisiv pentru mine. M-am privit în oglindă (mda, și mi-am stricat ziua =)) ) și am început să mă gândesc ce vreau să fac în viață. Atunci m-am decis. Oricum, vacanța clasei a X-a a fost OK în cea de-a doua parte. În prima parte a fost... mă rog, nu a fost ca cea de-a doua jumătate. Însă de ce să mint, îmi e dor de acea naivitate. Cred cu tărie că atunci mi-a fost definitivat caracterul, ceea ce am trăit atunci m-a făcut ce sunt acum. Asta e vârsta maturizării.
    Anyway, de ajuns cu amintirile mele din tinerețea mea de mult apusă. Acum eu îți urez vacanță plăcută și să nu uiți că e ultima ta vacanță în calitate de copil. Vacanța viitoare vei fi adult cu acte în regulă.
    Multă baftă pe viitor... și sper să mai scrii pe blogul ăsta până ne vei povesti cum ți-ai luat licența.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, e bine cum faci tu, dar tre sa ai grija cum si unde folosesti limbajul ala si cu cine, ca tu nu prea faci diferenta. Asa mi-a spus si Stefan Stoica, sa fii si guraliv si precaut. Privind celalta latura a problemei, abia astept sa incepi a 11-a sa poti si tu duce o viata normala, Noapte buna, te iubesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucurati-va de anii de liceu ca sunt cei mai frumosi, dupa incepe viata, problemele...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ştefan Stoica, înseamnă că nu sunt singura persoană care a fost marcată mai mult de clasa a X-a. Şi eu tot în anul ăsta şcolar mi-am dat seama de ceea ce-mi doresc să fac pe viitor.
    O să ai totuşi ocazia să-mi urezi vacanţă plăcută în următorul articol, dar totuşi îţi mulţumesc şi-ţi urez şi ţie o vacanţă minunată!

    @Cosmintosh, am grijă cum/ cu cine folosesc acel limbaj. Chiar dacă acum mai gafez şi mai încurc borcanele, în general e ok şi ăsta e doar un mic defect care se va îndrepta odată cu timpul. Te iubesc!:*

    @Yamasha, nu vreau să fac pe victima, până acum nu mi se pare că se aplică vorba "anii de liceu sunt cei mai frumoşi", dar na... Da, într-adevăr, anii de liceu sunt cei mai frumoşi PENTRU UNELE persoane, dar nu pentru toate. Poate pentru mine nu sunt frumoşi pentru că EU am decis să tratez liceul cu indiferenţă şi să trec prin el ca gâsca prin apă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, amintiti plăcute ar trebui să avem cu toţii din liceu. Din nefericire nu putem să spunem cu toţii asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate trec odata... tine capul sus tot timpu si va fi bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti tanara, ai tot viitorul inainte...Trebuia doar sa ai incredere in tine si totul va fi bine! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Jteph, aşa este, din păcate...

    @ Roxi, ai dreptate. Totul ţine de răbdare.

    @ Stefan, gata, am învăţat lecţia cu încredea în sine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anii de liceu sunt f frumosi intradevar, dar anii de facultate sunt criminali. Bucurati-va de perioada asta ca nu o sa va mai intalniti cu ea, indiferent de cat de multi bani ati vrea sa dati .

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top