duminică, 30 septembrie 2012

În impas

Postat duminică, 30 septembrie 2012  la ora 23:52:00  

        Se întâmplă uneori în viaţă să avem perioade negre în care pur şi simplu nimic nu se leagă şi nu înţelegem de ce. Eu una, de două- trei săptămâni trec prin acest impas din care sper să ies în curând; Am trecut prin multe lucruri destul de urâte care m-au făcut să-mi pierd încrederea în oameni şi să ajung la un moment dat la concluzia greşită că toţi sunt la fel. Recunosc, putea fi şi mai rău, însă episoadele ca despărţirea de Cosmin, întâlnirea cu tot felul de fraieri pentru a-l uita pe el, ţepele unora dintre ei, trădarea unora la care mă aşteptam mai puţin, greşelile făcute de mine în luarea de decezii nepotrivite şi negândite, m-au făcut să devin mai rece şi mai neîncrezătoare în oameni şi să înţeleg cum e cu lumea (care e rea şi nemiloasă).
         Însă nu ştiu cât timp va dura asta. Eu una sper că acest scut al meu care mă acopera momentan să reziste cât mai mult pe sufletul meu şi să nu mă mai las ademenită atât de uşor. În plus, trebuie să lucrez foarte mult la partea cu sufletul; Eu am prostul obicei de a-mi pune sufletul şi încrederea într-o persoană chiar şi după 5 minute de la primul contact cu aceasta, iar asta nu e deloc ok, pentru că de fiecare dată eu ies şifonată pe post de fraierită. Însă sper ca asta să aibe un sfârşit sau măcar, dacă tot pun sufletul uşor, să-l pun în cine trebuie, dar pentru asta e nevoie şi de noroc
        Oricum, eu voi încerca să trec peste toate episoadele neplăcute din ultimele zile şi să-mi dau seama că viaţa merge înainte chiar dacă un ex încearcă să se răzbune făcând articole idioate cu referire la tine pe propriul blog, chiar dacă un prieten te trădează, chiar dacă pui încredere în unele persoane şi-apoi realizezi brusc că ai fost o jucărie a unor oameni care folosesc suflete mai pure pe post de distracţii etc. Cu toate astea, în această perioadă eu am văzut cine a ţinut şi cine nu la mine, iar cu părere de rău concluzionez că numărul celor din urmă e mai redus. 

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Bai, eu zic ca poti trece peste. Am invatat sa citesc oamenii destul de bine si sincer iti spun, esti in stare sa treci peste toate astea. Treaba e sa vezi cine merita tinut aproape si cine nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Întotdeauna numărul celor din urmă va fi mai redus. Însă când vine vorba de oamenii care țin la tine, trebuie să îi analizezi calitativ, nu cantitativ. Cantitativ mereu vei ieși în pierdere, însă calitativ... din ce știu eu, ai ieșit în câștig.
    Să nu uiți ce îți spun acum: într-o mare plină de rechini vei fi mai în siguranță decât pe uscat. Asta pentru că de la rechini știi la ce să te aștepți. De la oameni niciodată.
    Da, tu înoți într-o mare plină de frustrați, de cretini, de javre! Dar, ca să ajungi la mal trebuie să înveți să înaintezi printre ei! Și vei reuși! Am încredere că vei reuși!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh... asta e... urat. Dar omul invatat din greseli, nu? Si o sa treaca si perioada asta. Si nu toti oamenii sunt asa, doar majoritatea. Si unii se schimba din ingerasi in chestii care numai oameni nu sunt. Imi pare rau sa aud de chestiutele de mai sus... mult succes

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top