duminică, 16 septembrie 2012

Mega tag

Postat duminică, 16 septembrie 2012  la ora 02:24:00  

        Am primit de la Ştefan un mega tag cu alfabetul. Mi-a plăcut mult ideea lepşei, aşa că m-am pus imediat pe treabă. Să vedem ce a ieşit în urma rezolvării ei.

        A
        Age: Aproape 18.
        Allergic: Nu.
        Animals: Dacă e vorba de animale preferate în jurul meu, aleg pisicile şi hamsterii. Dacă e vorba de animale preferate în farfurie, aleg porcii şi câinii.
        Actors: Nicolas Cage a fost, este şi presimt ca va rămâne mult timp preferatul meu.

        B
        Birthday / Birthplace: 15.01.1995, Bucureşti.
        Best friends: Ramona, Ştefan, Luiza, Răzvan, Roxana.
        Body part on opposite sex: Moaca.
        Best feeling in the world: Sentimentul de siguranță
        Best weather: Ploioasă.
        Been in love: Niciodată să nu spui niciodată.
        Been on stage: Nu.
        Believe in yourself: De ce nu? Era şi timpul să fac asta, după 10 ani de neîncredere.
        Believe in life on other planets: Da.
        Believe in miracles: E discutabil.
        Believe in God: Da.
        Believe in Satan: Până să văd ce răspuns a dat Ştefan, aş fi zis „da”, însă răspunsul lui e mult mai logic şi mai convingător: „Satan e o invenție a oamenilor, prea cinici și prea lași pentru a recunoaște că ei au greșit, așa că au inventat un țap ispășitor”.
        Believe in Santa: Da, normal. Dar mai tare cred în Zâna Măseluţă.
        Believe in ghosts/sprits: Hai să mă fac puţin de râs, recunoscând că da.
        Believe in Evolution: Neeee...

        C
        Candy: Pfai, slăbiciunea mea. Dă-mi bomboane şi poţi considera că îţi voi dărui lumea la picioare.
        Color: Albastru.
        Cried in school: Ohoho, şi încă de câte ori...
        Chocolate / Vanilla: Ciocolată
        Chinese / Mexican: Indiferent dacă e vorba de mâncare / cultură / băieţi / tehnologie, China!
        Cake or pie: Pie.
        Countries to visit: Pe toate!

        D
        Day or Night: Ziua.
        Danced: Doar de la un pahar de bere în sus.
        Danced in the rain: De fiecare dată.
        Danced in the middle of the street: Doar dacă plouă.

        E
        Eggs: Nu, nu fac, nu mănânc, nu clocesc, nu sparg, nu ling, nu dau cu ruj, nu nimic.
        Eyes: Aparent, am doi, dar secretul este că mai am unul în ceafă cu care pot vedea atunci când băieţii se holbează prea mult la fundul meu.
        Everyone has: A penis / a vagina.
        Ever failed a class: Nu.

        F
        First crush: 10 ani.
        Full name: Banu Florentina Ana-Maria.
        First thought wakind up: ''what the fuu...?! azi am şcoală? ''
        Food: Pizza.
        Fruits: Toate.

        G
        Gratest fear: Bau-bau. Voi puteţi considera că glumesc, însă nu e aşa...
        Giver or taker: Taker 50% , giver 50%
        Gum: E e acel lucru de care acum 5 luni eram total dependentă, însă acum mi-e interzisă din cauza aparatului dentar. 
        Good luck charms: My pussy. Whattt? Am o pisică, nu ştiaţi? 

        H
        Hair Color: Uneori blond, alteori şaten. Depinde cum vrea muşchiul lui de la rădăcină să se schimbe.
        Height: 1.52 (să nu vă aud)
        Happy: Ieri ? Nu. Azi? Da. Mâine? Numai Mafalda poa' sa ştie.
        How do you want to die: Mâncând ciocolată în timp ce postez pe blog.
        Hate: Pfffai, nici Cheloo nu urăşte mai mult ca mine. I hate all of you!!

        I
        Ice cream: La orice oră din zi şi din noapte aş mânca.
        Instrument: Nu ştiu să zdrăngănesc la nimic, însă am un râgâit foarte melodios, plin de sunete armonioase şi delicate, plăcute la auz.
        In guys/girls
        Ochii: Mă doare la ştoacă de ce ochi are. Atâta timp cât sunt doi şi funcţionabili, totul e ok.
        Hair Colour: Brunet.
        Height: Peste 1.70.
        Clothing Style: Yaammy, păi, cei mai drăguţi băieţi sunt hip-hop-erii şi rapperi, deci e evident ce stil vestimentar prefer la un băiat.
        Characteristics: Toată lumea ştie câte pretenţii are o femeie când vine vorba de caracteristicile unui bărbat, aşa că n-are rost să iau tot DEX-ul la rând. Într-un cuvânt, un bărbat trebuie sa fie : PERFECT...

        J
        Jewelry: Am colecţii de cercei şi brăţări, în rest altele nu.

        K
        Kids: Dacă-s de plastic, adică de jucărie, nu mă deranjează. 
        Keep a journal: Acest blog este jurnalul meu.

        L
        Love: Make love, not war.
        Letter: Fiecare om are în el o doză de narcisism încât să-şi aleagă iniţiala prenumelui, aşa că eu aleg A.
        Love at first sight: Why not?

        M
        Movie: „P.S. I love you”, „The painted veil”, “Dear John”, “(500)Days Of Summer”, “Jane Eyre” etc.

        Marriage: Nu mă gândesc să fac asta vreodată. Mi-e greu să gătesc , să spăl, să calc, să curăţ, pentru mine, darămite pentru încă un bărbat puturos care nu se mişcă din faţa TV-ului.
        McD or KFC: McD.

        N
        Number of piercings: 1.
        Number: 3.
        Nickname: Annitu, „Sfânta” Anna, piticot.


        O
        One wish: Să pot opri timpul şi să merg în fiecare magazin să-mi iau tot ce vreau eu (bomboane, dulciuri, îngheţată, etc), iar când îmi aprovizionez bine casa, să dau timpul la loc...

        P
        Place you'd like to live: Roma.
        Pepsi / Coke: What's the difference?

        Q
        Questionnaries: îmi plac.

        R
        Reason to cry: Băieţii ăştia...
        Roll your tongue in a circle? Watta fuu..?!

        S
        Song: Axes, Jhivago & Bitza – Plecat definitiv.
        Shoe size: 35-36
        Slept outside: Nu mi s-a întâmplat decât pe timpul zilei, la mare (din fericire pe plajă, nu în apă)
        Shower daily: Dacă nu pot zilnic, anual tot reuşesc.
        Sing well: Nu well, wall
        Scientists need to invent: Vibratorul- balaur (cu 3 capete)

        T
        Time for bed: 4:00
        Thunderstorms: Ador să le privesc .
        Touch your tongue to your nose? La ce ciudată sunt, pot! Pot să-mi ating chiar şi sânii cu nasul, aşa-s de ciudată specială.

        U
        Understanding: Eu pe alţii da. Culmea, nimeni pe mine.

        V
        Vegetable you hate: Cartoful.
        Vegetables you love: Găluşca e o legumă? Eh, fie că nu e, mie îmi plac găluşcuţele.

        W
        Weakness: Nepăsarea. Mai pe ţigăneşte româneşte, mă doare la ştoacă.
        When you grow up: Vorbim când se va întâmpla asta.
        Who makes you laugh the most: Ştefan şi Flavius.
        Worst feeling: Foamea!
        Where do we go when we die: Nu ştiu ce să zic de ceilalţi, dar fetele cuminţi ca mine merg sigur în Rai.
        Walk with a book on your head: Am încercat. Rezultatul a fost dezastruos.

        X
        X-rays: Sper să nu fie nevoie să apelez vreodată la ele.

        Y
        Year it is now: 2012. Posibil ultimul, din câte a prezis Mafalda.

        Z
        Zoo animal: Găinile. Ceee? Se poate. Şi la zoo există.
        Zodial sign: Capricorn.

       Azi sunt pe ciclu zgârcită şi nu dau leapşa mai departe, o ţin doar pentru mine, să mă holbez la ea peste 100 de ani când voi fi babă cu ţâţele până la genunchi.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Cred că cel mai bun lucru pe care l-am putut face cu leapșa a fost să ți-o pasez ție! Geniale răspunsuri, m-am distrat teribil! Citind ''One wish-ul'' tău, încep să mă gândesc să o dau naibii de liniște interioară, ce altceva e mai important decât dulciuri gratis :X :X :X?
    Minunate răspunsuri ai dat. Abia aștept să mai prind câte o leapșă de asta, că ți-o și pasez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare ai zis la ochi. Si finalul e prea amuzant :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Avand in vedere ca ai scris "15.1.1995" si tu ai pus age "18", banuiesc ca ai cam gresit. :)) Faina leapsa, ma mir cum de ai avut rabdarea sa o completezi pe toata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Propria Analiză, ai dreptate, chiar mi-a plăcut foarte mult leapşa asta şi şi răspunsurile tale au fost geniale.

    @Alle, mă bucur că ţi-a plăcut.

    @Cosmintosh, trebuia să comentezi tu ceva:)) Am pus 18 ani pentru că peste 4 luni îi voi împlini. Ce-i drept, se va întâmpla asta la începutul anului 2013, dar nu mai este mult până atunci.

    RăspundețiȘtergere
  5. Criminal finalul ;)) . Chiar daca nu o vei da mai departe o v-om lua noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si daca nu ajungi la 100 de ani:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fire simpatica tradeaza aceste raspunsuri. Nu fur deocamdata leapsa, dar fur linkul blogului. :-P

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar de ce nu dai leapsa si la altii? :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Sebastian, aşa trebuie să şi faceţi.

    @ Denis, asta rămâne de văzut, dar eu sper să ajung şi la 200. :>

    @ vienela, mulţumesc frumos.:">

    @ Yamasha, credeam că explicaţia de la finalul articolului e destul de clară şi de convingătoare. :D:)) glumesc.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top