luni, 17 septembrie 2012

Memory box

Postat luni, 17 septembrie 2012  la ora 21:57:00  

        În ultima perioadă oamenii pun din ce în ce mai mult accent pe păstrarea amintirilor, indiferent de tipul lor, plăcute sau neplăcute. Majoritatea fac asta prin păstrarea unor obiecte care au legătură cu anumite momente din trecut ce i-au impresionat suficient de mult încât să le marcheze viaţa sau... pur şi simplu obiecte ce le aduc aminte de momentele fericite alături de persoanele iubite. Eu prefer să păstrez aceste obiecte într-un memory box pe care mi l-am făcut azi. Aici păstrez eu toate obiectele reprezentative pentru cele mai importante momente, evenimente sau perioade din viaţa mea, adică: 
        - Un oracol completat de prieteni vechi din copilărie
        - Un oracol completat de colegii de clasă la sfârşitul clasei a VIII-a
        - O foaie cu un alfabet "secret" făcut de mine cu câteva prietene vechi din copilărie
        - Doi dinţi pe care mi i-am scos de curând (pentru a-mi putea pune aparatul dentar de sus), ca să-mi aducă aminte de două zile diferite în care nu am putut merge la şcoală din cauza durerilor şi sângerărilor.
        - Câteva desene primite de la Flavius (cele din articolul ăsta), biletul de tren cu care am mers la el anul trecut (plus încă 3 bilete de microbuz pentru când circulam prin Reşiţa)
        - O brăţară personalizată cu literele F, L, A, V şi Y.
        - O insignă hand-made făcută de un amic
        - O insigna cu Steaua, care să-mi reamintească de perioada când eram stelistă înfocată (deşi pentru a-mi aminti de acea perioadă este suficient să privesc dulapurile şi pereţii roş-albaştrii făcute de părinţii mei special pentru mine)
        - O insignă cu Şcoala Generală cu clasele I-IV NR. 109 care îmi permitea să intru în şcoală acum trei ani
        -Un spray paralizant primit de la Cosmin, pe care l-am purtat aproape un an în fiecare zi în buzunar sau în ghiozdan pentru auto-apărare
        - Un plic care conţine o felicitare primită de Cosmin de Valentine's day.
        - Un lănţişor cu o cruciuliţă fosforescentă primită de la o mătuşă măicuţă, purtat timp de vreo 4 ani.
        - Unul din lănţişoarele pereche pe care le-am purtat eu şi Cosmin în timpul relaţiei.
        - O hartă pliabilă de la grădina zoologică din Roma în care am pus la presat un trandafir dăruit de Cosmin în acea zi.
        - O poză mică de buletin a lui Cosmin.
        - Multe bilete de tren către Vama (Suceava) şi de la Vama către Bucureşti, din dăţile când Cosmin venea la mine.
        - O bucată ruptă din balamaua laptopului vechi care să-mi amintească de primul laptop. 
        - O inimioară fosforescentă care a fost prinsă pe o spiţă de la roata bicicletei.
        - O punguţă de cadouri pe care scrie "Surpriză mare" primită de la Cosmin, care conţinea o pereche de cercei şi o brăţară verde.  
        - Un pachet de cartonaşe cu W.I.T.C.H. (desenele mele preferate din copilărie)
        - O scrisoare de la cel mai bun prieten al meu, Ştefan.
        - Două poze mici de buletin cu mine.
        - Un plic mare care conţine un portret primit de la Radu de ziua mea, când am împlinit 16 ani.
        Cam aste sunt deocamdată obiectele din memory-box-ul meu. Pe parcurs, sunt convinsă că voi mai adăuga şi alte obiecte la fel de reprezentative pentru trecutul meu.
        Voi aveţi memory box? Dacă da, ce conţine? Dacă nu, ce aţi adăuga într-un memory box?

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. Stiu cum e...si eu am una si in fiecare zi parca gasesc prin casa chestii pe care sa le pun in ea.Majoritatea sunt vederi de prin tarile in care am fost,bilete de tren sau avion,bratari primite de la cineva drag,bonuri de pe la restaurante de unde am amintiri placute,am o punga de cadouri foarte draga,legitimatia de elev,carnetul de note din liceu,o bricheta de la cineva care mi-a promis ca se lasa de fumat cu data trecuta pe ea:))si multe alte porcarioare:)))Si mereu cand le vad parca imi aduc aminte de acele momente...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am, dar e mai mic. :) Ce ciudat ma simt ca am aflat ca ai inca biletul de la Resita. Daca stiam, nu ti le lasam pe ale mele sa aiba aceeasi soarta ca celalalt bilet. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am avut niciodată un memory box. Nici nu știu dacă aș avea ce să pun în el. Nu prea am lucruri materiale care să îmi stârnească amintiri. Însă mai ai scrisoarea de la mine... la asta nu mă așteptam! Nici nu credeam că o mai ai, să o pui într-un memory box nici atât! M-ai surprins în mod plăcut.
    Oricum, e foarte frumos faptul că ai un memory box. Peste ceva timp, când te vei uita la lucrurile puse acolo, îți vei aminti de momentele frumoase din viața ta. De fapt, ori de câte ori te simți tristă, uită-te la acele lucruri. Și vei vedea, fără să vrei un zâmbet îți va apărea pe chip!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am o agenta in care scriu tot ce lucrez si in acelasi timp fac foarte multe poze ca sa am amintiri offf toate prostiile le pastrez ca imi plac amintirile :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sooper ! Eu nu am un memory box dar prefer sa imi ,,asez amintirile " in fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am un mic memory box.. Pastrez amintiri din timpul relatiei cu EL; desene primite de la colegi. Prima aparitie in revista scolii. Trandafirul primit nde ziua mea si multe alte amintiri placute la care voi vrea mereu sa ma intorc cu drag

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos . Si eu sunt adepta pastrarii amintirilor dar doar acelea pe care le am alaturi de persoanele care inseamna mult pentru mine ..

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu unul un "memory box" in minte. Oricum, al tau e frumos, foarte multe amintiri ai pastrat... hmm dar spune un pic, e mare ? Ca sunt cam multe :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Waaaa! Si eu am una dar nu zic ce contine! :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare ! Multumim pentru articol.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top