duminică, 23 septembrie 2012

Prima săptămână de şcoală

Postat duminică, 23 septembrie 2012  la ora 21:12:00  

        Bună. De o săptămână nu am mai scris aici şi probabil că mulţi dintre voi cred că am murit înecată în WC începerea şcolii este motivul principal. De fapt, nici măcar nu reprezintă un motiv, însă în această seară reprezintă un subiect de discuţie.
        Aş putea descrie această primă săptămână de şcoală chiar interesantă şi plină de noutăţi, având în vedere că anul ăsta, faţă de primii doi ani de liceu, programul este de dimineaţă. Pentru mine acest lucru contează foarte mult şi de vreo trei ani aşteptam să învăţ de dimineaţă, ca să pot avea ziua liberă începând cu ora 14:00. O altă noutate o refletctă multitudinea de materii noi şi introducerea câtorva opţionale. Printre ele se află Literatura universală, Economia, Ştiinţe, Sociologie, Istoria evreilor - Holocaustul, Semasiologia ş.a.m.d.
          În altă ordine de idei, şi totuşi în aceeaşi, la fel ca în anul trecut, anul ăsta a venit o nouă colegă în clasă şi cu ocazia asta, chiar dacă încă nu îmi citeşte cel mai tare blog din România blogul, îi urez bun venit printre noi. Cam asta e de zis despre prima mea săptămână din clasa a XI-a. 
        Vouă cum v-a mers în prima săptămână de şcoală? 

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. Peste 2 săptămâni fix o să îți spun și eu cum a fost prima mea săptămână de școală!
    Interesant, însă nu știu ce e aia Semasiologie (inițial am citit SMSologia și mă gândeam că a lansat Nokia vreo campanie de a învăța elevii să scrie corect un SMS :D)! Oricum, mult succes în acest nou an școlar, sper ca tot anul să fie la fel de bun ca prima săptămână!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a mersul destul de bine :-? si asteptam sa incep ca sa termin liceul :)))), totusi sunt pe unde diferite cu colegii ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima săptămână a fost pentru mine ultima primă săptămână din liceu. Clasa a XII-a. Ce poate fi mai obositor decât goana de căutare a manualelor :-L. Am văzut aceleaşi feţe, ca în anii anteriori, am păşit mai încrezător în liceu de această dată, am speranţe mai mari şi aşteptări şi mai şi. Voi vedea mai târziu ce şi cum. Până atunci mai profit de puţinul timp liber :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am muncit din greu. Plus ca am avut parte si de putin circ. ;)) Oricum, succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand aveam Sociologie ma duceam cu un bun prieten la barul de peste drum de liceu si beam 2 beri in cinstea acestei materii :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Prima saptamana e cea mai frumoasa saptamana de scoala, iar apoi ultima saptamana devine la fel de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prima saptamana de scoala este mereu un chin cand vii din vacanta de vara! Este adevarat ca e presarata de entuziasmul de a iti revedea colegii dar... e scoala! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima zi de scoala... a trecut deja o saptamana si ma gandesc cu groaza cat mai e pana la urmatoarea vacanta :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari ca in clasa a XI-a scrii cu diacritice! :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte obositor, dar totusi parca am dus dorul :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pana la vacanta de Craciun trebuie sa reziastam. Prea multe schimbari de la un an la altul. M-am saturat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari si mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top