joi, 6 septembrie 2012

Sfârşit de vacanţă, sfârşit de vară, sfârşit de relaţie...

Postat joi, 6 septembrie 2012  la ora 18:18:00  

        Bună. Fac acest articol cu scopul de a-mi anunţa întoarcerea din vacanţa petrecută în Roma, Italia, chiar dacă zic asta de-abia acum, după o săptămână de la revenirea mea în România. Se pare că vacanţa s-a terminat, vara s-a terminat şi, odată cu asta s-a terminat şi relaţia mea cu Cosmin. Tot ce contează e că eu sunt ok. Sunt ok şi în legătură cu terminarea vacanţei, şi a verii, şi a relaţiei. Până la urmă, toate au un sfârşit. Eu sunt de părere că nimic nu durează o veşnicie, iar atunci când începem ceva, trebuie să fim conştienţi de faptul că oricând se poate termina. Tocmai de-aia e bine să ne bucurăm de fiecare clipă din viaţă, indiferent dacă e vorba de o vacanţă, un anotimp, sau chiar o relaţie.
        Pentru că, în cele din urmă, când toate s-au sfârşit, tot ce rămâne sunt amintirile, iar noi decidem dacă aceste amintiri vor fi frumoase sau neplăcute; Dacă am profitat de toate la timpul lor şi ne-am bucurat de fiecare clipă, atunci cele din urmă amintiri vor fi plăcute... Însă dacă preferăm se ne complacem într-o comoditate inutilă atunci când momentele frumoase ne bat la uşă, ei bine, e evident că amintirile de mai târziu vor fi însoţite de regrete. Cât despre mine, pot spune că fac parte din categoria oamenilor care s-au ales cu amintiri frumoase după ce sfârşitul s-a aşternut peste un capitol al cărţii ce reprezintă viaţa mea
        Însă... Chiar dacă vara s-a terminat, a sosit toamna care aştepta de trei luni să-i vină rândul în calendar. Toamna care are şi ea un farmec aparte, la fel ca celelalte anotimpuri. Chiar dacă vacanţa s-a terminat, înseamnă că sunt mai relaxată şi mai odihnită, încât pot face faţă mai uşor anului şcolar ce va urma. Chiar dacă relaţia mea cu Cosmin s-a terminat, părerile de rău şi regretele nu-şi au locul. Toate astea nu sunt motive de tristeţe; Niciun sfârşit nu e motiv de tristeţe, pentru că, un nou sfârşit poate însemna un nou început...

Despre Annitu

Write admin description here..

18 comentarii:

  1. Da dar.. chiar si in cazul sfarsiturilor dorite, mereu e lasat ceva in urma.
    Imi place mult cum gandesti totusi, te invidiez. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow... m-ai luat prin surprindere cu postarea! Ai scos la iveală un stil pe care nu îl cunoșteam. Îmi plac figurile de stil pe care le folosești. ''Cât despre mine, pot spune că fac parte din categoria oamenilor care s-au ales cu amintiri frumoase după ce sfârşitul s-a aşternut peste un capitol al cărţii ce reprezintă viaţa mea''- cât de frumos ai exprimat această frază!!!
    Oricum, țin să te felicit nu doar pentru stilul de scris, cât și pentru felul în care abordezi problemele. Ai acționat foarte matur, ai înțeles că orice experiență dificilă e doar o lecție din care trebuie să învățăm. Îmi place foarte mult! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc sa ai un alt inceput cat mai frumos, draga. Ma face fericit faptul ca esti ok... >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ada, ai dreptate, şi în cazul sfârşiturilor dorite e la fel, se aplică aceeaşi chestie.

    @Propria Analiză (Ştefan), mulţumesc mult de tot pentru compliment. Această postare e printre primele scrise în acest sistem şi trebuie să recunosc că şi mie îmi place aşa. Mulţumesc încă o dată şi mulţumesc şi pentru susţinerea dăruită în tot timpul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai revenit cu bine in tara.
    Dar WOW... Relatia dintre voi s-a terminat ? Gata ? sau cumva spui asta metaforic ?

    RăspundețiȘtergere
  6. @vioreld, mulţumesc! Păi, cât despre relaţie, da, s-a terminat definitiv, nu e nicio metaforă în spusele mele.

    RăspundețiȘtergere
  7. De ziua ce-ti surade-n prag
    Si-i porti frumosul nume ,
    Eu iti doresc tot ce-i mai drag
    Si mai frumos pe lume .
    La multi ani , Ana !

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine ca e totul ok si ca te simti bine, asta e cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai revenit . . ;)
    Succes in continuare ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Annitu te urmaresc de mai bine de doi ani,astazi am "Rasfoit" putin blogul tau ca nu am intrat de ceva timp si accest articol mi-a dat puterea sa inteleg legat de continutul acestuia) ceva foarte important.Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi pare rău pentru tine și Cosmin :). Baftă la școală, o să treci peste asta!

    RăspundețiȘtergere
  12. E bine ca totul e ok.Imi place gandirea ta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Citeam nu de mult un status pe un messenger care cred ca s-ar potrivi perfect. Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca s-a intamplat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesant mod de a pune problema, felicitări. Bine ai revenit în țară!

    RăspundețiȘtergere
  15. As vrea sa te intorci sau,
    Nu te-as mai vrea deloc,stau si cugetul mi-e intunecat
    De ganduri negre...la ce m-am asteptat?
    Si ce-am avut?
    Sau, mi-am inchipuit ca am,
    Sau as fi vrut, am planuit gresit
    Am socotit, si nu s-a potrivit...

    RăspundețiȘtergere
  16. Tuturor le-ai raspuns, dar mie nu. Mai mai... :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top