duminică, 14 octombrie 2012

Când copiii devin părinţi...

Postat duminică, 14 octombrie 2012  la ora 23:26:00  

        Am mers astăzi la ţară, pe undeva prin judeţul Ialomiţa, unde mi-am petrecut fiecare vacanţă până acum vreo 3 ani, când părinţii mei s-au despărţit. Faza-i că de mult îmi doream să mai merg pe acolo, pentru că acolo am toate rudele din partea mamei, acolo am făcut primul pas, acolo am spus primul cuvânt (cel mai posibil), acolo a trăit bunică-mea la care am ţinut foooarteee mult, acolo am crescut uşor-uşor şi m-am maturizat în fiecare vacanţă împreună cu vară-mea, Nicoleta, cu care făceam o muuulţiiime de tâmpenii (bine, eu le făceam, dar într-un final pica şi ea de vină doar pentru că era cu mine), acolo mi-am făcut o grămadă de prieteni cu care m-am înţeles ca şi cu nişte fraţi, acolo am avut parte de foarte multe clipe de neuitat şi faptul că nu am mai văzut acel loc de trei ani mă rodea de o perioadă. Aşa că aseară, pe la 22:00, când eram la tata, în Chitila şi am aflat că azi vom merge pe acolo am fost foarte fericită şi emoţionată, dar mai ales...nerăbdătoare. Cei care mă cunosc ştiu că sunt cea mai nefamilistă persoană de pe Terra, însă de data asta... de-abia aşteptam să o văd pe Nicoleta, pe bunicul meu şi pe unchii mei.  
        Dimineaţă pe la 8:30 am plecat spre ţară şi în 45 de minute eram deja acolo. La început eram puţin nedumerită când am văzut toate străduţele, şanţurile, gardurile, curţile, dealurile care mi-au marcat copilăria, însă mi-am revenit repede, dar... nu pentru mult timp. Zic asta pentru că atunci când am ajuns în casa în care mi-am petrecut majoritatea vacanţelor şi am început s-o întreb pe Nicoleta de vechii prieteni de vârsta mea sau mai mici de pe acolo, am primit numai răspunsuri de genul "X s-a căsătorit", "Y are copii de 2 ani" ... WTF? E prea devreme!!!!!!! Doamne, înţeleg că aşa e pe la ţară, dar cât de imatur să http://www.razboin1.blogspot.ro/fii încât să nu-ţi dai seama că îţi închizi tot viitorul dacă faci asta, mai ales ca fată? Mai am o tipă în familie de vreo 16 ani şi după ce că tipa e o proastă îmbârligătoare, a mai pus-o şi de un copil şi pe de-asupra, mai e şi super fericită şi-l aşteaptă cu nerăbare (dar de faţă cu cei mai maturi din familie se dă victimă). Eu înţeleg că tuturor li se poate întâmpla să li se rupă prezervativu', dar în puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuula mea, cât de prost să fii
să vrei la 16 ani să torni un plod cu iubitul care oricum se va sătura de tine după 3 luni, e deja prostie curată. Iar cel mai tare mă deranjează că atunci când o critic pe copchila asta retardată de faţă cu ai mei, îmi spun " ţi se putea întâmla şi ţie, înţelege-o". Pe bune, mă!? Serios? Adică... Pe bune? Ăsta e răspuns "inteligent" de părinte respinsabil? Să fim serioşi. Şi... NU. Eu zic că atâta timp cât eşti cu capul pe umeri şi le faci pe toate cu măsură şi cu logică, nu ţi se poate întâmpla asta, sau dacă ţi se întâmplă, o rezolvi la timp. 

        Dar asta nu e tot, don'şoara a spus de faţă cu familia că vezi doamne, ea are nişte probleme mai inexistente grave de sănătate şi n-a putut face avort. Hai du-te-n morţii tăi de idioată! Iar mie-mi spunea între 4 ochi că de fapt şi-l dorea de mult timp şi a fost programat dinainte. Dar mă rog, dacă ea crede că o va duce bine cu nici 8 clase terminate şi cu un plod în braţe pe care n-are cu ce să-l crească şi care va avea un viitor la fel de naşpa ca al ei, ducă-se în pi*da mă-sii liniştită. Iar despre celelalte fete de care am aflat că au păţit asta, nu ştiu ce să zic, pentru că, neţinând legătura cu ele de atâta timp, n-am niciun drept să mă bag şi să critic, dar la proasta despre care am vorbit în fraza trecută n-am putut să tac, frate, n-am putut!  
        În fine, scurta vizită s-a terminat în cele din urmă, dar eu tot şocată am rămas. Nu mă aşteptam să aflu despre anumite persoane mai mici ca mine, cu care mi-am petrecut o mare parte din copilărie, ca-s cu copii în braţe sau la al 3lea soţ, iar eu îmi pun de pe acum problema din ce-mi voi plăti facultatea. Dar na. Poate-s eu demodată şi aşa e acum "pă trend", să ai la 16 ani un soţ acasă şi un plod care aşteaptă să-i dai ţâţă. 

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Sunt de acord cu faza cu copilul dar e o tampenie sa descrii avortul ca pe o solutie..
    Sincer daca as fii femeie as prefera sa mor eu decat sa aflu ca am distrus o ''viata'' chiar daca n-a vazut soarele. ''Plodul'' ala a simtit bataile inimii mamei sale si numai un ''trup fara suflet'' ar putea face asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. InstinktRO, eu sunt de părere că la 16 ani avortul e o soluţie. Nu are rost să abandonezi şcoala şi să-ţi închizi viitorul doar pentru că ai rămas gravidă din greşeală. Plus că la 16 ani nu ai cum să fii pregătită pentru a avea un copil, aşa că mai bine apelezi ca ultimă soluţie la avort.

    RăspundețiȘtergere
  3. InstinktRo Vrei sa stii ce se intampla daca nu apelezi la avort?Ajungi ca soramea care are 18 ani.A nascut si acum sta cu plodul in spital pentru ca are unele probleme de sanatate!Vrei sa stii care este viata ei?Traieste intr-o garsoniere nenorocita cu un neterminat care castiga 700 RON din care plateste chiria si asteapta de la unul de la altul scutece si haine pentru plod!Asa ca avortul DIN PACATE este o solutie la 16-18 ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Avortul e o soluție la orice vârstă! E mai de apreciat să alegi să nu naști un copil pe care știi dinainte că nu îl vei iubi și care crezi că mai mult te-ar încurca, decât să alegi să îl naști și să îl distrugi pe viață incapabil fiind tu ca părinte să îi oferi afecțiunea sinceră de care are nevoie! Asta cu ''dai moarte unui suflet'' e deja clișeu! InstinktRo, plecând de la ideea ta, deducem că și masturbarea masculină e o crimă, doar ucizi mii de suflete, cine știe câte genii ar fi putut prinde viață de acolo, nu?
    Eu am fost mereu diferit de majoritate! Eu nu mă văd nici peste 30 de ani în postura de părinte! Nu mă caracterizează! Și sincer, prefer să ''ajung la bătrânețe fără să aibă cine să îmi dea o cană de apă'' (urăsc vorba asta) decât să trăiesc cu gândul că fii-miu sau fii-mea ar fi putut fi/face altceva dacă eu aș fi fost părintele acela de care are nevoie un copil. Nu e o tendință să faci copii! Faci copii doar dacă simți că îi poți oferi ceva (afecțiune în primul rând, dar și muuullte nopți nedormite). În fine, ca o aroganță, trag concluzia că gândesc normal și nu mă aliniez normelor impuse de o societate alterată. Deci mă mulțumesc cu statutul meu de proscris și privesc cu detașare cum peste 30 de ani, populația României va fi formată din șomeri semianalfabeți ce provin din familii dezorganizate, dezumanizați datorită lipsei de afecțiune din copilărie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu o condamna, pentru ca fata respectiva oricum nu se gandea la facultate. Alt nivel. Atat si-a dorit, atat are.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu sunt pro avort, dar la 16 ani clar nu poti sa cresti un copil pentru ca nu esti capabil sa ai grija nici macar de tine(oricat de matur te'ai da...la 16 ani nu esti). Avortul mi se pare inuman pentru ca saracul copil nu are nicio vina ca ai fost tu prea redus mintal si nu ti'ai putut stapanii poftele animalice cand nu aveai prezervativ. In situatiile astea nu consider ca copilul este cel care trebuie omorat ci asa zisii parinti! Sincer:)) mai bine ii omori pe ei ca si asa sunt prea redusi pentru a exista. Da'o in ma'sa de treaba..tipa buna buna, tipul sexy sexy...iubire mare pe voi...tu esti uda, el e cu ea erecta de cand te'a pupat, dar foloseste dracu prezervativ:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti acord perfecta dreptate.Este o varsta mult prea frageda pentru asa ceva . Nici eu nu sunt de acord cu nimic ce tine de aceste lucruri dar ma abtin de la prea multe comentarii pentru a nu folosi un limbaj necorespunzator.Insa a fost alegerea ei asa ca alegerile trebuiesc respectate !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, s-a rupt prezervativul, pana la avort mai este o solutie...se numeste pilula de a doua zi. (gasiti la farmacie se numeste POSTINOR 2.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate sa fii enervata avand in vedere ca tu stii adevarul despre ce gandeste ea, dar pana la urma e viata si sunt alegerile ei.
    Va vedea in viitor cat de greu ii va fi.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. De fapt, numărul de sarcini la 14-16 ani în prezent e mult superior celui din "epoca interzicerii contracepţiei", în special la ţară şi prin cartiere de blocuri confort III.

    2. Marea majoritate a acestora nu sunt accidente, sunt intenţionate.

    Dacă e vorba de o maimuţă proastă care a ajuns să facă 8 clase fiind trecută clasa de milă, şi cu cine ştie de beţivi analfabeţi de părinţi, când dă de un Dorel cu bani de pe urma căratului de saci de ciment prin Italia o să facă tot posibilul să îl forţeze într-o căsătorie sau relaţie de lungă durată. Nu fiindcă Dorelul e vreun mare macho. Ci fiindcă e dispusă la orice sacrificiu ca să poată pleca de acasă.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top