duminică, 7 octombrie 2012

Despre tine. Da, tu!

Postat duminică, 7 octombrie 2012  la ora 16:22:00  

         Fac aceasta postare cu scopul de a te anunţa (deşi ştii asta pentru că ţi se spune destul de des) că eşti : prost, cretin, dobitoc, idiot, stupid, complexat, mincinos, zeflemitor, nepăsator, insensibil, nerecunoscător, dezamăgitor, urât, pasiv, frustrat, arfist, miştocar, misogin, laş, naiv, credul, nerăbdător, delăsător, necinstit, agresiv, impulsiv, irascibil, imoral, dezinteresat, dezordonat, inconsecvent, narcisist, egoist, zgârcit, ipocrit, fals, rece, distant, dur, inconştient, nehotărât, cocalar, parvenit, obsedat, nehalit, parșiv, ticălos, mârșav, distructiv , iritabil, sarcastic, intolerant, dominator, impunător, indisciplinat ,schimbător, infidel, rigid, ţăran, monoton, lacom , isteric, uşuratic, risipitor, şiret, infleunţabil, previzibil, împrăştiat, brutal, cinic, viclean etc!
          Şi mai esti şi gras pe de-asupra!  I hate you with all my heart !!

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Şi pân' acu' câteva luni vă iubeaţi nespus de mult :-J

    RăspundețiȘtergere
  2. @Gheo, ştii vorba aia a lui Cedry2k: "E o linie extrem de subţire între indiferenţă şi nesimţire [...] şi dacă împrăştii ură-n neştire, nu te-aştepta să primeşti iubire". Prin asta cred că ţi-am răspuns în cel mai potrivit mod la comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti un pic nehotarata...cred ca ar trebui sa-ti alegi doua,maxim trei adjective...altfel iti pierzi credibilitatea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine, Ana. Ai mare dreptate si sa stii ca te sustin. Te iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim, n-are nicio legătura faptul că sunt nehotărâtă. Dacă ştiu exact cum este o persoana nu are de-a face cu nehotărârea, ba din contră. Înseamnă că o cunosc îndeajuns de mult încât să-i fac un "review" exact ca realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ana: Nu iti pot reprosa nimic fata de aceasta postare fiindca nu imi permit! Este alegerea ta si cuvintele tale si eu ti le respect ! Dar iti spun ca poti primi reclamatie pentru un astfel de continut (eu am avut o reclamatie ca am facut pe cineva ,,bou" pe blog) si poti fi penalizata chiar cu suspendarea blogului iar eu ca cititor nu vreau asta pentru ca il citesc cu drag si cred ca nici altii nu vor.
    Dar totusi... : Eu si cand sunt nervos la maxim pe cineva si nu-i gasesc atatea asocieri si sinonime nici macar cu DEX-ul langa mine :)) (Este o gluma , sper sa nu se inteleaga gresit)!
    Dar totusi nu trebuie sa te descarci chiar in felul acesta pe cineva.Mai ales ca persoana pe care o descrii in acest articol a fost candva al tau! Eu nu cred ca acea persoana merita toate aceste cuvinte ! (este doar o simpla parere , te rog sa nu te superi pe mine)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vioreld, în primul rând, nu e nevoie să-ţi ceri scuze că ţi-ai exprimat liber părerea. Însă, acum nu vreau eu să fiu răutăcioasă, dar ai greşit într-un aspect: nu aveai de unde să tragi concluzia că vorbeam de acea persoană la care te gândeşti tu, pentru că e posibil să mă refer la vecinul de palier, la un coleg de clasă, la şoferul de taxi sau chiar la tine (aici e o glumiţă, sper să se citească ca atare), etc. Şi crede-mă că dacă doar mă supără cineva nu mă apuc să scriu pe blog, însă din moment ce am făcut postarea asta înseamnă că e vorba de ceva grav, de o ură foarte mare adunată în timp care merita, din punctul meu de vedere, să fie notată.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ana : Este adevarat! Nu stiu despre cine ai scris iar eu am dat decat cu presupusul :(

    RăspundețiȘtergere
  9. stiam ca se va ajunge la asta , ti-am si spus-o :)) de nenumarate ori la telefon la bucuresti :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top