sâmbătă, 20 octombrie 2012

Mărturisire...

Postat sâmbătă, 20 octombrie 2012  la ora 00:20:00  

        "Ştiu că eşti Emoticonuri din cauza acelui Emoticonuri! Şi când te văd că Emoticonuri mă simt Emoticonuri! aş vrea sa te văd iar Emoticonuri... şi pentru asta mă gândeam să Emoticonuri.

        Dar ştiu că nu îţi plac Emoticonuri şi singurul lucru pe care ţi-l doreşti este să mă întâlnesc cu Emoticonuri ăla şi să Emoticonuri... dar nu pot să fac asta!

        Aşa că sper să te mulţumeşti cuEmoticonuriEmoticonuri Emoticonuri"

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Nu credeam că ți-a plăcut atât de mult încât să o postezi! Sper că am reușit să te scot din starea urâtă pe care ți-o provoacă toți cretinii! Nu meriți să suferi pentru orice persoană de nimic! Lumea asta e plină de nemernici și de proaste care or să facă tot posibilul să te enerveze/deranjeze/întristeze. Nu pot să te scap de ei, că sunt mulți! Dar o să am grijă să te ridic din răutatea și prostia lor, ori de câte ori te vor trage în jos! Viața e dificilă și nu ți-o pot schimba...dar măcar starea de spirit pot să o fac! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. CAT DE FRUMOS ! :o
    Esti foarte norocoasa ca-l ai pe Stefan in viata ta. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top