luni, 1 octombrie 2012

Renunţare la domeniu

Postat luni, 1 octombrie 2012  la ora 22:06:00  

        Prin această postare vreau să îmi anunţ cititorii că, după un an de la achiziţionarea unui domeniu propriu, am renunţat la domeniul .com pentru acest blog din motive strict financiare, prin urmare, noul link al blogului este www.razboin1.blogspot.ro. În plus, mi-am dat seama că nu are rost să investesc aiurea într-un domeniu de nouă euro, atâta timp cât acest blog nu primeşte mai mult de 70 de vizitatori pe zi. Îmi pare rău, recunosc, că şi mie îmi era mai uşor să accesez blogul înainte, dar, pe lângă motivul de mai sus, eu scriu pentru mine şi nu e nevoie de un domeniu ca lumea să-mi ţină minte link-ul mai uşor şi/ sau să fac impresie bună prin blogosferă.
         Pe lângă scuzele de rigoare pe care mi le cer tuturor, am şi rugămintea la cei care mă au în blogroll să îmi modifice link-ul. Mulţumesc

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Cu sau fara domeniu eu te voi urmari in continuare cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Domeniu, nedomeniu, blog bun sa fie.
    Si-al tau e :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Done:). Succes in continuare , si eu am pierdut domeniul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flyerboy: Să știi că mi-a plăcut la nebunie comentariul tău! De ar mai gândi oamenii așa, ce bine ar fi! Că Alisterii consideră contrariul, calitatea de ''bun'' în ceea ce privește un blog, este indispensabilă domeniului, fără domeniu nu exiști, indiferent de conținutul blogului!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu pe adresa asta am intrat mereu, chiar nu stiam ca mai ai un domeniu...

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top