vineri, 2 noiembrie 2012

Nevoie de singurătate

Postat vineri, 2 noiembrie 2012  la ora 22:52:00  

        Bună. N-am mai scris de mult timp pe-aici, din câte văd. Nici măcar nu am apucat să fac şi eu o postare specială de Halloween, să povestesc ce mi s-a mai întâmplat prin viaţa mea, etc. Doar că, ca de obicei, am o scuză bună: Nu mai am timp.
        Serios vorbesc. Simt că nu mai am timp, sau mai exact, mă simt sufocată, prinsă într-o camera foarte mică cu pereţi care se strâng în jurul meu. Simt că am foarte multe lucruri de făcut în ultima vreme, la şcoală am tot avut de învăţat, de scris, de făcut proiecte, cu site-urile a tot trebuit să lucrez pentru a le promova, plus alte mărunţişuri de care a trebuit să mă ocup. Pe de altă parte simt că foarte multă lume trage de mine. Simt că fiecare om pe care l-am întâlnit în ultimele două luni vrea să-i aparţin. Iar eu vreau doar să fiu... solo. Cer prea mult? M-am săturat să tot întâlnesc tipi exagerat de insistenţi, să refuz întâlniri, să găsesc tot felul de scuze doar ca să pot veni şi eu liniştită acasă după şcoală, să stau la TV, să mă uit la desene animate în timp ce bag în mine fără grija că mă îngraş 145 de grame şi nu mă mai place iubi'. Vreau să spun că, în perioada asta, ultimul lucru de care am nevoie e să tragă cineva de mine, să-mi spună "hai să ieşim", "intră pe mess", "fă-mi declaraţii, iubeşte-mă". Vorba cântecului: Vrei s-auzi din partea mea "Te iubesc, Te ador", îţi voi oferi în schimb cuvinte ce dor.
        Mă doare la ştoacă de toate "responsabilităţile" astea şi momentan nu-s pregătită să mă mai implic în vreo relaţie (fie că e vorba despre o relaţie amoroasă, relaţie de amiciţie sau orice altceva). O relaţie cere implicare, dependenţă, adaptare, sentimente, sacrificii ş.a. Lucruri pe care eu nu le pot face momentan. Într-o relaţie e necesar să uiţi de tine de multe ori, iar eu nu vreau să uit de mine.  
        De mult timp nu am mai fost singură, neimplicată într-o relaţie şi de fiecare dată când ieşeam din una încercam să intru imediat în alta de teama de a nu rămâne singură nicio secundă. Dar eu nici măcar nu ştiam cât de mult aveam nevoie de puţin timp de singurătate. Iar acum, cel puţin cât sunt lucidă în legătură cu asta, vreau să profit de faptul că în sfârşit conştientizez că am nevoie să fiu singură şi chiar să fiu singură... Să nu îmi mai neglijez nevoile doar din compansiune...din milă pentru o persoană care e singură şi are nevoie de o fraieră care să renunţe la propriile haine doar ca să-i ţină de cald.  
        În plus, nici nu mai am nervi să am o relaţie. Să fim serioşi, oricât de urât ar suna, cu toţii avem momente când avem chef să frecăm ștremeleagu' cu ochii în tavan şi fiiiix atunci sună telefonul pentru că "sufletul-pereche" are chef de discuţii, iar tu trebuie să-l suporţi, chiar dacă nu ai starea necesară. 
        Aşa că... vă întreb pe voi. E chiar atât de greşit faptul că-mi doresc să fiu singură, să fac ce vreau eu, să nu depind de nimeni, să nu mă consum pentru nimeni, să nu sufăr pentru nimeni, să nu mă implic în nimeni şi că nu mai am încredere în nicio fiinţă?

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Nu e deloc greșit. Pur și simplu, ai ajuns în stadiul în care ți-ai dat seama că mai mult decât prieteni, familie sau iubit, ai nevoie de tine. Pentru că oricât de mulți oameni ai avea lângă tine, până nu te simți tu mulțumită cu tine, degeaba. Ai nevoie de tine! Oricât de bine intenționați și de calzi ar fi cei din jur, ''războiul în 1'' îl câștigi singură. Prima fericire, cea de bază, vine de la tine! Tu te faci fericită! Abia apoi alții. Fă ce îți place. Ai nevoie de tine. Bucură-te de ceea ce îți place, urmează-ți visele, fi exact cum vrei și dă-i naibii pe toți. Ești cea mai importantă persoană din viața ta. Tratează-te ca atare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă subscriu ție și cer timp în plus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu știu .. Ori e o coincidență stranie , ori ...

    Dar toată lumea are nevoie de libertate în perioada asta . Am auzit la mai mulți prieteni, și tot ce le-am zis a fost ”și eu simt la fel.”

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e deloc gresit. Este perfect normal.Imi place ce ai scris...gandim la fel :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top