luni, 10 decembrie 2012

Avantaje şi dezavantaje ale iernii

Postat luni, 10 decembrie 2012  la ora 17:03:00  

        Deşi în România a început să ningă de acum o săptămână, oraşul în care locuiesc, Bucureşti, a reuşit performanţa de a rezista "nevăruit" până aseară, când, după două zile de ploaie necontenită, a început să cadă din cer lapoviţă, care în scurt timp s-a transformat în ninsoare.
        Nu prea am apucat să vorbesc despre faptul că a venit iarna sau să-mi exprim părerile despre acest anotimp. Cu excepţia faptului că este anotimpul în care m-am născut, nimic altceva nu mă leagă de iarnă. Nu-mi place că iarna temperaturile sunt mereu suficient de scăzute încât, indiferent cât de gros te îmbraci, tot îţi va fi frig. În schimb, îmi place atmosfera creată în momentul în care ninge cu fulgi maaari şi deşi. Dar nu îmi place gheaţa formată prin îngheţarea zăpezii, pentru că sunt neatentă şi alunec foarte des, deci gheaţa e un motiv de stres pentru mine, care-mi cauzează un mers de raţă cu un morcov înfipt în fund. Îmi displace că pe timp de iarnă drumurile din România sunt pur şi simplu impracticabile, iar un simplu drum până la şcoală se poate prelungi cu 20 de minute. Mergând tot pe firul dezavantajelor iernii, nu mi se pare ok nici faptul că iarna suntem nevoiţi să purtăm cele mai groase haine, fapt care la un
moment dat devine foarte incomod. 
        O parte bună a iernii însă este Moş Crăciun care reprezintă o ocazie în plus de a primi cadouri. Poate unii ar considera asta o parte bună a iernii, dar pentru mine nu e aşa, şi anume sărbătorile de iarnă gen Crăciun, Revelion, Boboteaza, Sfântul Ioan ş.a.m.d., pentru că toate acestea nu mai reprezintă motive de bucurie, cum era pe vremuri, ci au devenit, din punctul meu de vedere, nişte simple date marcate cu roşu pe calendar în care românii lenevesc şi mănâncă până ajung în spital.
         În fine, cele de mai sus sunt strict părerile mele legate de iarnă. Poate că alţi oameni văd mai multe avantaje decât mine în acest anotimp, la fel cum eu văd mai multe părţi bune ale verii.
        Voi ce părere aveţi despre iarnă? Pentru voi are mai multe avantaje sau dezavantaje? 

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. iarna e misto rau te plimbi cu x5-u..

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim: Te plimbi pe draq cu x5-ul! Iarna si pe jos risti sa devii 4x4 :))

    Pentru mine, iarna are 90% dezavantaje! Singurele avantaje sunt sarbatorile si peisajul de iarna atunci cand ninge. In rest, pentru iarna dau 2 like-uri:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam ai dreptate la faza cu sarbatorile. Lumea isi cam pierde constiinta si transforma sarbatorile in universala "Sfanta Lene". Noi nu am facut scoala ieri, pentru ca "conditiile meteo nefavorabile au facut scoala nepracticabila" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Urasc zapada, urasc frigul . Vreau primavara. :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa nu uitam ca suntem situati (asa cum am invatat la geografie in gimnaziu) intr-o zona temperat-continentala. Care va deveni subtropicala (daca nu a devenit inca) Parerea mea : Iarna e "buna" fiindca mor miliarde de virusi si microbi,larve de insecte,etc . O parere si mai personala: mor puturosii si tiganii ! De-asta IUBESC IARNA !!!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top