vineri, 28 decembrie 2012

Crăciunul - din ce în ce mai sec

Postat vineri, 28 decembrie 2012  la ora 00:58:00  

        Salut. Cum v-aţi petrecut Crăciunul? Căci dacă mă întrebaţi pe mine despre Crăciunul meu, ei bine... nu pot să vă spun decât că a fost o zi obişnuită, la fel ca toate celelalte;  Săptămâna care includea şi ziua de Crăciun mi-am petrecut-o la tata, iar de ziua naşterii Domnului (n-aş fi folosit numele ăsta dacă n-aş fi dorit să evit repetarea cuvântului ”Craciun”) n-am făcut nimic ...la cel mai propriu sens al expresiei. Whateva'! Nu pot să zic că a fost ceva naşpa (ba da, chiar pot, dar n-o voi face aici pentru că nu vreau să arunc cu rahat, cum îmi stă în fire, tocmai în perioada sărbătorilor), ba chiar a fost o atmosferă liniştitoare, am stat acasă cu familia tatălui meu, mai exact cu sora mea vitregă şi cu soacra lui. A doua zi, în care „Cristi” şi-a serbat împlinirea a 2012 ani,  a fost chiar simpatică, m-am întors acasă şi mi-am petrecut ziua în oraş cu mama, iar seara ne-am holbat la luminiţele sărăcăcioase din centrul Bucureştiului jegos.
        Mda. Ca o paranteză pentru lămurirea publicului, probabil vă întrebaţi de ce dintr-o dată postarile mele au devenit şi vor continua să rămână atât de sarcastice şi cel mai probabil pline de dispreţ. Pana mea. Am devenit un fel de Cheloo 2, Pinguu 2 (bloggeriţa „care urăşte”), cum vreţi voi să numiţi chestia asta, dar asta e... oamenii se mai schimbă. 
        Poa'  să zică lumea ce-o vrea, dar sărbătorile astea se strică de la an la an. Şi vă zic, eu sunt într-adevăr cu pitici pe creier şi cu probleme grave cu nervii, dar toată lumea mi-a confirmat CĂ CRĂciunul şi tot ce ţine de sărbătorile de iarnă nu mai sunt ce-au fost odată. Nici eu şi nici cei din jurul meu care au prins sărbători mai...altfel nu suntem mulţumiţi de ce se întâmplă în jurul nostru în perioada asta. Mă rog, am să vorbesc doar în numele meu, să nu se interpreteze ca şi când i-aş băga pe toţi în aceeaşi oală; Eu nu mă simt deloc în apele mele... Sărbătorile astea nu m-au atins deloc, au trecut aşa, ca un tren pe lângă mine. De parcă aş sta într-o gară, acum trece trenul "Crăciun", peste 5 minute soseşte trenul "Revelion", apoi "Paştele", apoi tot felul de evenimente precum naşterile, botezurile, nunţile, instalările de windows, lansările de iphone-uri, pardon...deja o dăm în altele. Să revenim la metafora mea cu trenuri care până acum părea una reuşită. Deci eu stau în gara asta jegoasă, mai jegoasă ca Bucureştiul şi China la un loc şi văd aşa cum trec trenurile astea foarte repede, fără să mă atingă  în vreun fel, pentru că ele merg pe linia lor, iar eu rămân pe peronul meu şi nimic nu se întâmplă. Aşa şi cu sărbătorile astea. Nu am simţit nicio o secundă spiritul sărbătorilor ca altădată, ca atunci când eram mică şi aşteptam întregul an să vină Crăciunul şi Anul Nou. Parcă a fost toul prea sec...
        Cel puţin la mine şi la prietenii mei aşa stau lucrurile. Pe voi? V-a lovit vreun tren? Pardon, vă atinge spiritul sărbătorilor la inimă?

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. M-au atins sărbătorile, dar nu la inimă. Dar din respect pentru tine și blogul tău nu o să spun unde. Cea mai depresivă perioadă e cea a sărbătorilor astea. Nu știu, e așa multă falsitate, parcă ești obligat să plângi la comandă. Te înțeleg perfect, am același ''respect'' pentru sărbătorile de iarnă.
    Cât despre schimbarea ta...bad, bad girl. Dar te prinde bine ipostaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca numai mie mi s'a intamplat asta.

    Sunt binevenite schimbarile in vietile noastre, altfel ar fi prea monotone,nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spiritul Sarbatorilor nu m-a atins prea bine.Mereu incearca dar da rateuri.
    Sarbatorile s-au asociat cu falsitate si de ce spunem asta cand vedem ca avem un Craciun de supermarket?
    Eu mi-am petrecut sarbatorile eu si cu mine si ne-am inteles de minune:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Annitu ai dreptate! Eu mi-am petrecut Crăciunul alături de iubita mea, acasă la mine, și a fost cu totul deosebit față de anul trecut! De revelion am stabilit că voi merge eu la ea, și voi ciocni un pahar de șampanie, cu socrii! Nu voi uita prea curând aceste eveniment! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, si eu sunt in aceeasi situatie, stii soar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciunul e o prostie de la un timp, nu mai sunt aceleasi sentimente si aceleasi traditii, multe s-au uitat, multe se trec cu vederea, pt multi altii e doar o zi obisnuita, sincer si eu in prima zi de craciun am spart lenea :))uitandu-ma la Serialul Dexter toata ziua... Sfarsitul de an nu marcheaza altceva decat o seara de betie zdravana si intrarea intr-un an mai groaznic ca anul acesta si mai putin groaznic ca 2014, sa revenim... 2013 ... alt an in care vom auzi de sfarsitul lumii,alt an in care vom auzi ca pamantul e defapt tringhi nu oatrat cum a spus nebunul ala de la NASSA :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. as recomanda un sec...de murfatlar...sau de altceva ...nu conteaza...bun sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine, spiritul sarbatorilor ma ocoleste din ce in ce mai tare, in ultima vreme. Ai cam spus cam tot ce aveam eu de zis :)) Cand eram mica asteptam tot anul Craciunul si altele, iar acum „Ha? Sarbatorile de iarna? Pai e vacanta..” Exagerez. Dar inafara de doua beculete care se intrerup incontinuu, nu e nimic altceva.
    In legatura cu shimbarea ta, imi place.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top