luni, 31 decembrie 2012

Cum am ales numele copilului meu

Postat luni, 31 decembrie 2012  la ora 15:06:00  

        Nu ştiu cum, dar am ajuns azi, în ultima zi din anul 2012, să vă povestesc despre cum aş vrea să se numească copilul meu.
        Asta în cazul în care voi face un copil, dar şansele sunt de 5 la sută pentru că îmi displac extrem de tare, tocmai de-asta iau în râs posibilitatea de fi în situaţia să aleg un nume pentru copil. De ceva timp, atunci când vine vorba de un cuvânt care sună foarte simpatic sau amuzant, de un lucru care-mi place, sau de un cuvânt mai exotic care sună bine adaug replica „ aşa-i voi pune numele copilului meu”. Momentan – veţi râde – pentru copilul meu cu 0 posibilitate de existenţă este rezervat numele Banu Android Twinkie Brânzică Jack Daniel Vitiligo Hârleţ. Am să explic fiecare nume, respectiv prenume, pe care am de gând să-l dau copilului meu, în ordinea în care le-am ”colecţionat”. Cred că e evident de ce am ales fiecare nume: Banu va fi numele de familie pe care-l va prelua de la mine, Android pentru că am sistemul ăsta de operare pe telefon şi mă împac bine cu el, Twinkie după bloggerul cu acelaşi nick-name pentru că sună simpatic, Brânzică pentru că sună amuzant,
Jack Daniel pentru că toţi adoră băutura Jack Daniel's (ca să fie copilul iubit de toţi), Vitiligo pentru că e o boală a pielii foarte naşpa, dar cu un nume exotic şi drăguţ şi Hârleţ este cel mai recent prenume adăugat copilului, reprezentând un cuvânt pe care l-am întâlnit azi la Conquiztador.
        Sper doar ca soţul meu să nu aibă obsesii de genul şi să mai adauge şi el vreun nume gen "Salam Ford Focus Beţişoare-de-Urechi", că parcă văd că pe bietul copil îl va chema Banu Android Twinkie Brânzică Jack Daniel Vitiligo Hârleţ Sprite Samsung Clătite-cu-gem Guild Wars.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Asta a fost amuzant :)) Cel putin spre final: Clatite-cu-gem. Daca-i vorba p'asa, prenumele copilului meu va fii: Chestiuță Fufoșită Sexoșenie Pufoșită Zacuscă. Chestiuță pentru că-mi plac chestiuțele. Fufoșită pentru că este derivat de la „fufă” și e înfrumusețit așa de tare, de mă duce cu gându la copilu mea care va fi un înfrumoșițitor, ceva. Sexoșenie și pufoșită pentru că dacă nu-i așa, îl schimb. Zacuscă pentru că sună așa de zacustofilic.
    Amin!
    Mi-a plăcut postarea. An nou fericit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. haha :))

    Un an nou plin de impliniri,sanatate,bucurii si iubire. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sărmanul copil. Ce vină o avea el oare? :))
    Eu sunt puțin mai blând. Vreau 5 copii și le pun la toți numele Bere! Intru în casă și strig. Și care o să vrea, o să îmi răspundă. Din 5, 1 tot m-o iubi și pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Jack Daniel cred ca e cea mai buna optiune :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hârleţ e un nume frumos, dar Sincrofazotron e mai rezonant, te umple de respect...

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) =)))) vai, bietul copil. mai adauga-i si Peachy :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top