marți, 11 decembrie 2012

Fantezii şi costume de Crăciuniţă

Postat marți, 11 decembrie 2012  la ora 20:04:00  

        Pentru că tot a venit acum anotimpul rece şi tocmai s-a dat startul sărbătorilor de iarnă, nu mare mi-a fost mirarea când am văzut că tot mai mulţi băieţi şi bărbaţi postează pe reţelele de socializare imagini cu fete îmbrăcate în costume de Crăciuniţă. Din asta eu înţeleg că bărbaţii au uneori fantezii oarecum ciudate, adică, eu una nu aş putea avea fetişuri cu un bărbat care încearcă să arate ca Moş Crăciun, dar ştiu că în cazul vostru, al bărbaţilor,treaba stă diferit. Pare simplist ce spun, dar mi-am dat seama că, atâta timp cât decolteul e mai mare, fusta mai scurtă şi coapsele mai descoperite, o femeie poate să fie îmbracată şi-n costum de mamut, că tot stârneşte dorinţa tuturor bărbaţilor.
        Aşa că nu e de mirare de ce bărbaţii sunt atraşi de o femeie îmbrăcată într-un costum de Crăciuniţă. Şi, fetelor, dacă sunteţi jucăuşe şi dacă cumva v-am dat idei prin acest articol, ar trebui să ştiţi că un costum de Crăciuniţă nu este la fel de atrăgător dacă nu asortaţi la el şi o lenjerie sexy care să-i bage în boală pe băieţi.
        Prin urmare, doamnelor şi domnişoarelor, mult succes în a vă surprinde iubiţii în mod plăcut în prag de sărbătoare.  

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Asa-s facuti barbatii, mai usor de manipulat. Ai dreptate, ori ce ar purta scurt si stramt e frumos. Iti dai seama ca acest craciun e ocazia perfecta pentru perversi sa-si arate fanteziile fara sa fie prea mult judecati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate! Oare acest articol l-ai facut dupa ce am postat eu pe pagina de facebook imagini cu craciunite? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa trebuie asteptata mosul, intr-o astfel de lenjerie super sexy, rosie :) l

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ciudat. Cum se poate ca cineva să aibă fantezii cu crăciunițe? Mi se par mega stranii oamenii ăștia. Ciudați rău. Nu îi înțeleg deloc. Nu e valabil la toți bărbații. La mine spre exemplu, nu ține faza cu costumul de crăciuniță. Cel de diavoliță însă...8-> ....x_X...prea multe informații! x_X

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top