luni, 17 decembrie 2012

Primul meu concert de Hip-hop

Postat luni, 17 decembrie 2012  la ora 20:26:00  

        Acum o săptămână am primit pe facebook o invitaţie la un eveniment numit "Hip-Hop Session 2" şi pentru că la prima sesiune nu am putut ajunge, am zis să mă revanşez la asta şi să merg.  
        În aceeaşi zi şi la aceaşi oră erau două concerte de hip-hop: unul era mai exact lansarea albumului lui Carbon "Elemente Instabile", unde mai erau prezenţi şi Aforic, Cedry2k, Haarp Cord, Chimie, Nwanda, K-Gula, Flou Rege şi Stress, iar la altul, la Hip-Hop session 2, erau prezenţi câţiva MC mai anonimi puţin cunoscuţi (VandaLu, Ovo, Satan , Polizu & Nicolass). Şi pentru că până acum n-am mai participat la niciun concert de genul ăsta, l-am ales pe cel din urmă, mai restrâns, ca să mă obişnuiesc cu ideea de concert hip-hop.  
        Câţiva amici care ascultă hip-hop de calitate îmi spuneau că n-am ce căuta la concertul ăsta, că o să fie naşpa din cauza tipilor neexperimentaţi care cântă, iar la partea asta,
recunosc că au avut dreptate, însă în mare parte atmosfera a fost plăcută. Însă am de comentat despre organizare: deşi pe afiş scria că show-ul va dura de la 21:30 până la 6:30 dimineaţa, tipii au început să cânte pe la 23:00 şi deja la 3:30 a trebuit să plecam din club pentru că nu mai era destulă lume şi urma să se închidă.
        În rest, totul a fost ok, m-am simţit bine — recunosc că nu mai bine ca Luiza, colega de bancă cu care am mers la concert (detalii muuuuult prea intime)— şi, sincer, cred că data viitoare când va mai fi un concert de genul ăsta, n-am să refuz să merg. 

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Data viitoare ma iei si pe mine la concert?^_^ Sunt ascultator de rap :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuia sa mergi la celalalt concert, atmosfera te prinde imediat, nu-i problema :D Iar faza cu orele...e chestie stiuta de mult. Cand am fost la Cedry2k, pe afis era la ora 10. Omu' a venit sa cante la ora 1, eu eram pe acolo dupa 12. In jur de 3-4 ore dupa data pusa pe afis vine artistu ^_^

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top