sâmbătă, 1 decembrie 2012

Primul meu job

Postat sâmbătă, 1 decembrie 2012  la ora 15:24:00  

       Saluuut. E 1 decembrie, aşa că încep această postare urându-le tuturor românilor la mulţi ani!
        După aproape o lună în care-am tras chiulul, am reuşit să-mi fac puţin timp să scriu şi pe acest blog, chiar dacă acum, când tocmai am început postarea, am impresia că voi scrie foarte puţin, dar sigur mă înşel. În ultima vreme (mi) s-au întâmplat multe lucruri şi am avut parte de multe schimbări; De două săptămâni m-am angajat în primul meu job mai serios şi de lungă durată, ca distribuitor de pliante după şcoală, iar chestia asta îmi mănâncă tot timpul.  
        De când lucrez mă simt foarte obosită pentru că în fiecare dimineaţă trebuie să mă trezesc mai devreme cu o oră, adică la 5, ca să iau de la un birou pliantele super grele pe care urmează să le împart după ore, merg la şcoală, ies la 14:00, ajung la 15:00 în celălalt capăt al Bucureştiului în zona unde trebuie să pun în jur de 2.000 de pliante la uşile oamenilor sau în cutii poştale, termin toată treaba în jurul orei 19:00, ajung la 20:00 acasă, mănânc, fac duş, îmi pregătesc cărţile pentru a doua zi, se face 21:00, mă apuc de teme până la 22:00, retuşez formularele legate de pliante, mai postez pe site-urile pe care le deţin şi pe pagina de facebook Stolen Images şi uite cum se face ora 00:00 sau 1:00 şi constat că peste 4-5 ore urmează să mă trezesc şi să o iau de la capăt! Pe lângă asta, mai lucrez şi în weekend-uri şi azi, chiar dacă azi e 1 decembrie, Ziua națională a României, zi declarată liberă, eu am muncit de la 7 dimineaţa până la 14:00.  
        Cu toate astea, nu mă simt atât de rău încât să renunţ la slujba asta. Ba chiar mă simt mândră că muncesc şi-ncerc să mă descurc singură în timp ce draga mea mamă refuză locurile de muncă unul după altul din motive extrem de stupide, cum ar fi "e prea departe şi o oră o fac numai pe drum". Aşa, şi?! Îţi pică oasele să te sui în tramvai şi s-aştepţi o oră stând pe scaun? Whateva'...  
        Cel mai rău îmi pare că de când muncesc nu prea mai am timp să scriu pe aici şi din cauză că nu mai am nici timp liber, nu prea mai am ce să scriu pe aici, pentru că nici măcar nu am timp să analizez anumite lucruri, să mai critic pe cineva, să mai povestesc una alta. Da ' nu-i bai. O să încep să învăţ să mă-mpart în mai multe încet-încet.  

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. :) e frumos ceea ce faci ,idea ,nu job'ul in sine.
    felicitari si.. bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesant si nitel aiurea ca-ti ocupa tot timpusorul. da' e bine. muuuult succes.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti urez la multi ani si doar lucruri bune sa ti se intample, pentru ca meriti.

    Rares Daniel ,
    o cunostiinta mai veche.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-mi place poza cu tigara de langa post, in rest,
    cu totii incepem de undeva...bravo...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur sa aud ca ti-ai luat un job. Iti urez succes si servici' usor.
    Si eu am lucrat ieri de la ora 08:00 la ora 20:00 chiar daca a fost 1 dec.

    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este destul de dificil ceea ce faci. Am făcut ceva similar acum vreun an jumătate, diferența era că eu trebuia să conving oamenii să cumpere un anumit ziar, ceea ce a fost un fiasco total, deoarece oamenii nu prea sunt dispuși să mai dea bani pe ceva. Mulți aveau o atitudine destul de agresivă, iar eu trebuia să îmi păstrez calmul. Acesta a fost și motivul pentru care am renunțat la job, îmi era foarte greu să îmi păstrez calmul. Îmi dau seama cât de dificil este, mie mi se părea extrem de dificil și eram în vacanță. La tine e și mai și.
    Însă îmi place atitudinea pe care o ai...mândră de faptul că îți câștigi banii prin propriile forțe. Te felicit sincer pentru atitudine!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top