joi, 10 ianuarie 2013

La mulţi ani (2013)

Postat joi, 10 ianuarie 2013  la ora 02:07:00  

        Ştiuam intrat foarte rapid în anul 2013 şi deja au trecut două săptămâni de la venirea noului an, iar ultima mea postare a fost despre cum am ales numele copilului meu şi ştiu că ar fi trebuit (sau cel puţin eu mi-aş fi dorit) să fac o ultimă postare în 2012 cu ceva mai... specific sau să postez pe 1 ianuarie urări pentru cititori şi toate cele, dar – mereu există un "dar" – lipsa de timp creată de graba pregătirilor pentru revelion nu mi-a permis să fac asta. 
        Aşadar, încep ideea acestei postări şi în acelaşi timp termin acest articol urându-vă vouă, dragi cititori care îmi vititaţi blogul până şi în noul an, LA MULŢI ANI !

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI! Sa ai un an nou PERFECT. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani și un an nou plin doar de motive de bucurie!
    Lasă, nu e nicio problemă că ai scris acum. În seara asta e Revelionul pe stil vechi, deci se poate spune că ai scris la momentul oportun.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top