joi, 31 ianuarie 2013

Lene murată

Postat joi, 31 ianuarie 2013  la ora 23:40:00  

        Hei. Singurul motiv pentru care am început să scriu articolul ăsta e că mai sunt câteva minute până vine ziua de 1 februarie, iar eu am la activ doar o postare pe luna ianuarie. Şi nu ar fi deloc frumos ca situaţia să rămână aşa. Am dreptate? Am realizat — oare a câta oară? — că nu mai scriu cu atâta entuziasm cum o faceam o dată, pe vremuri, când eram tânără şi neliniştită. Nu, la modul cel mai serios, chiar eram tânără şi neliniştită, mereu aveam tot felul de probleme de dezbătut, lucruri interesante sau faze amuzante care mi se întâmplau şi trebuia să le postez neapărat pe blog, eram în priză tot timpul... mereu aveam despre ce să scriu. Acum... pauză. Secetă totală în capul meu. Mi-am pierdut şi îndemânarea la scris, şi cheful, şi ardoarea... tot. 
        Sau poate e din cauza faptului că în ultima vreme îmi ocup timpul cu cele mai plictisitoare lucruri, încât nici de celelalte site-uri nu mai am chef să mă ocup. Am devenit delăsătoare; Prefer să mă uit la un serial sau să stau pe mess cu my big bro decât să muncesc la un amărât de site pe care l-am deschis acum o lună, dar nici de logo nu m-am apucat.
        În fine... sper să-mi revin din lenea asta că-i destul de naşpa să stau degeaba, ca o murătură ofilită într-un borcan, în timp ce ideile-mi bat la uşa creierului, dar eu le gonesc spunându-le „plecaţi, am alte lucruri mai bune de făcut, precum uitatul la un film, sau meditarea la nemurirea sufletului sau scobitul în nas”. 
        Pa, pa!

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Don't worry sis! Eu scriu doar pentru că îi mint pe ai mei că am de lucru și că trebuie să scriu mult pentru facultate. Așa că fără să vreau, trebuie să mai postez și pe blog. Și eu am o grămadă de idei de scris. Dacă s-ar scrie singure ce bine ar fi. Deja până să scriu comentariul ăsta am obosit de 3 ori. Ce pot să spun? Suntem leneși! Dar chiar și așa, tot scumpi și adorabili suntem! Luv u lil sis! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. epic finalul:))
    Si eu am o lene in mine incat si lenei din mine ii este lene sa mai zica ceva. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact asa fac si eu...timp de o luna (fara cateva zile) nu am scris deloc pe blog. Din fericire, acum am inceput sa mai scriu din cand in cand, dar nu stiu sigur cat voi avea acest entuziasm.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top