marți, 15 ianuarie 2013

Mulţumiri vouă, lor... şi mie

Postat marți, 15 ianuarie 2013  la ora 23:40:00  

        Bună! După cum spusesem deja de ieri, astăzi, 15 ianuarie 2013, am împlinit minunata vârstă de 18 ani. Ziua asta a fost chiar ok, în comparaţie cu aniversările din anii trecuţi în care de fiecare dată păţeam numai chestii naşpa de ziua mea.  
        În fine, în această postare vreau să spun că am contul de Facebook blocat pentru câteva zile şi îmi pare rău că nu am putut răspunde celor care mi-au urat "la mulţi ani" pe wall, ci doar celor care mi-au dat mesaje private.  
        Aşadar, le mulţumesc mult celor care s-au gândit la mine şi care şi-au adus aminte că azi e ziua mea, cu sau fără ajutorul facebook-ului, le mulţumesc lui Ştefan şi lui ViorelD pentru postările de pe blogurile lor personale în care mi-au făcut nişte urări foarte drăguţe, le mulţumesc persoanelor care mi-au dat SMS-uri sau m-au sunat (în special Ramonei, lui Schumy, lui Sika, lui Valentin, Nicoletei, lui Alex Emil, lui Pato, surorii mele), le mulţumesc celor care mi-au făcut cadouri (mamei, tatălui meu şi familiei lui, lui Bogdan, lui Ştefan, Luizei ş.a.m.d.), le mulţumesc celor 374 de persoane care mi-au urat "la mulţi ani" pe peretele de Facebook şi celor 16 care au ţinut neapărat să-mi trimită mesaje private cu urări mai lungi şi mai interesante. Pe lângă asta, vă mulţumesc şi vouă, cititori ai blogului "Război în... 1", cei care sunteţi alături de mine şi mă citiţi de acum doi ani, de când am început, sau de-abia aţi aflat de mine şi reveniţi aici pentru că vă place cum/ ce scriu. 
        Dar nu în ultimul rând, îmi mulţumesc mie... pentru că, deşi în cei 18 ani am trecut prin momente şi perioade dureroase, deşi am spus de-atâtea ori că nu mai pot şi deşi simţeam că nu prea mai am pentru ce să continui, am reuşit să mă ridic de fiecare dată (cu sau fără ajutor) şi să merg mai departe încât acum mă pot bucura de minunata vârstă de 18 ani.  

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Să fii sănătoasă și puternică, așa cum te știu eu și să primești cadouri și urări tot mai frumoase de la an la an și sper ca persoanele dragi să rămână cât mai mult timp lângă tine și să se mândrească cu tine, așa cum a fost și până acum!
    Tot binele din lume în viața de adult pe care de ieri ai început-o și felicitări pentru tot ceea ce ai reușit până acum. Și eu îți mulțumesc că am avut ocazia să te cunosc și să îți pot face urări și cadouri și cel mai important, pentru că am ocazia să îți spun cât de mândru mă simt de tine, dar și de mine pentru că am reușit să câștig prietenia unei persoane atât de minunate.
    Mulți pupici! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi iti multumim ca esti alaturi de noi prin acest intermediu(blogul) si pentru cuvintele frumoase. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. tatal tau si ,,familia lui"...te-au cam ajutat ...

    RăspundețiȘtergere
  4. tatal tau si ,,familia lui",ti-au acordat tot sprijinul si intelegerea...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ștefan Stoica, iar eu îţi mulţumesc frumos pentru lucrurile minunate pe care le-ai spus despre mine. Te pup, bro!

    @ vioreld, ca întotdeauna, eşti un scump! Mulşumesc!!

    @ Anonim, nu prea văd rostul off-topic-ului, dar cu ocazia împlinirii a 18 ani mi-am propus să fiu o persoană mai bună (da, de unde?), aşa că înţeleg că unele persoane se vor trezi pe acest blog să comenteze cu "mazărea e roşie" la o postare despre pantofi din piele de căprioară. Înţeleg că există şi oameni retardaţi pe lumea asta care nu au nicio treabă cu gândirea sau alt proces psihic la fel de "complex", deci tot ce am eu pentru tine, prietene, e doar milă. Un sfat: pe viitor învaţă să citeşti postările complete, vezi despre ce e vorba în postare, atunci abia apoi poţi trimite un comentariu fără să te faci de tot râsu':)).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ana: Oricând sis, știi că zic doar adevărul! :*
    @Anonim: Știu că dând comentarii anonime prindem toți curaj, dar care e logica a ceea ce ai spus tu? Tocmai ce a mulțumit tatălui ei în postare...asta a spus și ea, că le mulțumește pentru cadouri. Filtrul rațiunii e cam deficitar la tine, nu te acuz, că drept la viață avem toți. Dar ar fi indicat ca înainte de a comenta să urmezi acești pași: 1. Citește postarea integral; 2. Străduiește-te să o înțelegi.
    Pe viitor, Ana, te-aș sfătui să fii mai selectivă cu comentariile.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ştefan, lasă-l. E şi el mic şi retardat. Pardon, mi-a scăpat! neexperimentat voiam să spun. :D Se vede clar că nu a citit postarea în întregime. Cel mai probabil a văzut că pentru prima dată am făcut pe fata drăguţă şi de treabă într-o postare şi că nu are ce să critice, aşa că s-a trezit ca un ţăran pe câmp strigând "hai, Steaua!", în speranţa că cineva îl va crede interesant. Adevărul e că eu chiar îl consider interesant. Interesant de...prost :D:)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani! Fericirea sa te inconjoare la orice pas, sa ai parte de o viata frumoasa si plina de impliniri! E minunat la 18 ani!!!! :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top