luni, 14 ianuarie 2013

Ultima postare în calitate de copil

Postat luni, 14 ianuarie 2013  la ora 22:00:00  

         Salu'. Asta e ultima postare pe care o scriu în calitate de copil, pentru că, peste două ore voi împlini 18 ani. E super nasol ce simt acum, pentru că am emoţii foarte mari. Aştept momentul ăsta de când eram un copil foarte mic şi aveam diferite probleme pe care încercam să le rezolv singură, dar vârsta nu-mi permitea asta. Ştiu că toţi copiii îşi doresc să fie majori atunci când sunt mici, iar apoi, când cresc mai mari regretă că la acel moment nu au profitat de fiecare clipă a copilăriei, dar eu nu sunt deloc aşa. Nu regret nicio clipă unele nopţi din copilărie în care plângeam doar pentru că regretam că sunt prea mică şi de nerăbdare să cresc ca să mă descurc mai uşor cu anumite ...lucruri
          În alt sens, cred că voi rămâne la fel de copilăroasă din anumite puncte puncte de vedere. De exemplu, atunci când am rugat un blogger destul de cunoscut să facă un review acestui blog, el mi-a spus că din faptul că folosesc culoarea roşie în anumite propoziţii arată că nu sunt prea matură. Tocmai de-asta, în acel moment, mi-am propus ca din clipa în care ating vârsta maturităţii să folosesc doar negrul în postările mele, dar m-am râzgândit. Mi-am dat seama că maturitatea nu se programează, nu vine când stabilim noi, ci o dobândim în timp. În plus, faptul că scriu în două culori reflectă personalitatea mea. Iar dacă aş scrie ca majoritatea bloggerilor, cu o singură culoare, nu m-aş mai simţi...eu.  
          Aşadar, astea fiind spuse, închei articolul aici. Ne citim şi de mâine în colo, cu acelaşi scris în două culori ca şi până acum, la care voi renunţa de-abia atunci când mă voi simţi cu adevărat matură şi când voi fi şi practic matură, nu numai pe buletin. Paaa!  

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. La multi ani piticul meu ! >:D< :X :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Peste o oră jumătate, o să fii liberă și cu drepturi depline. Cine ar fi crezut că se întâmplă asta, nu? Ești adult cu acte în regulă. Știu, nu îți place cum sună, dar trebuie să te obișnuiești cu ideea. Și știu că nu prea îi suporți pe adulți, pentru că îți par răi sau nemernici. Dar nimic nu te împiedică să fii mai bună ca ei. Haide, știi și tu că poți. Ai reușit atâtea lucruri în 18 ani cât alții nici în 37. Ești tare! Ești puternică! Ești TU! Și până la urmă, cu buletin nou sau fără, cu vârstă nouă sau fără..ce, asta înseamnă c-o să trebuiască să te schimbi? Neah! Poți să fii la fel și la 40 de ani. Nimic nu te oprește. Ideea e să fii așa cum te simți tu bine. E ziua ta, ai dreptul să nu își pese de nimic. De ziua ta, chiar contezi doar tu! Vârsta pe care urmează să o împlinești este doar un lung șir de pagini albe ce vor fi atașate în cartea vieții tale. De tine depinde ce o să scrii în ele.
    La mulți ani! Și nu, nu îmi iau la revedere de la copilul din tine pentru că știu că nu o să plece nicăieri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai important in viata este sa pastram acea "doza de copilarie" tot timpul in noi, indiferent de varsta.
    LA MULTI ANI,ANA! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da` ce-are rosu in propzitii? Cine a decis ca-i imatur?
    Ce de cunoscatori in domeniu dom`le :))

    La multi ani Annitule. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. ...La multi ani !
    ...Bunul Dumnezeu sa-ti lumineze pasii si sufletul prin viata asta plina de peripetii !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ani multi si frumosi sa ai de-acu inainte...
    de maturizat sa nu crezi ca te-ai maturizat chiar acum, ca ai 18 ani...sunt unii care se maturizeaza la varste mai mici, altii care spun ca esti matur la 21 ani, altii nu se maturizeaza niciodata...e o falsa problema...

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI . ITI DORESC O VIATA FRUMOASA FERICITA , SI PLINA DOAR CU LUCRURI BUNE. CU PRIETENIE bubuxxl.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu vad ce e asa rau daca scrii in 2 culori pe blog. Cei care ' te citesc', nu o fac pentru culorile pe care le folosesti, ci pentru ceea ce transmiti prin aceste randuri.

    Iti urez un simplu, dar calduros La multi ani [ cu intarziere] !! Sper ca de acum inainte sa ai motive sa zambesti in fiecare zi si sa fii tu, ca asa e cel mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Răzvan, mulţumesc mult, uriaşule.

    @ Ştefan Stoica, citind lucrurile pe care le-ai spus în comentariul ăsta, încep să mă panichez puţin. Mă simt de parcă până acum am trăit într-un basm cu prinţi şi prinţese care supravieţuind mâncând acadele şi făcând dragoste până la adânci bătrâneţi, iar acum mi-ai aruncat în ochi cu un praf usturător care m-a trezit la realitatea asta dură şi de tot rahatul. Şi într-adevăr. Adulţii sunt nemernici, dar eu niciodată nu voi ajunge ca adulţii care mă înconjoară. Îţi mulţumesc pentru încurajări, laude şi urări. Te iubesc mult, bro. Mai mult decât te-aş fi iubit şi dacă erai fratele meu biologic.

    @ vioreld, mulţumesc! Acea doză de copilărie a mea nu cred că o să se epuizeze prea curând.

    @ Flyerboy, Blogatu a spus asta într-o emisiune de-a lui în care face review-uri la bloguri. Nu a zis-o cu răutate, doar şi-a dat cu părerea. Mulţumesc de urare.

    @nikuslim, mulţumesc!

    @ Anonim1, Mulţumesc frumos, frumos pentru urarea minunată!

    @ Anonim 2, sunt conştientă că nu îmi va veni mintea la cap în primele 30 de secunde de la împlinirea a 18 ani, îţi dai seama. Iar imaturitatea mereu a reprezentat pentru mine o falsă problemă de care se vaită doar oamenii morocănoşi şi ursuzi.

    @ Anonim 3, mulţumesc, bubuxxl.

    @ Anonim 4, mulţumesc, în primul rând, pentru urarea caldă, şi nu e nicio problemă faptul că ai întârziat. Urările de genul sunt bine-venite oricând.


    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top