joi, 14 februarie 2013

Aniversare + premiu

Postat joi, 14 februarie 2013  la ora 22:28:00  

        Hei, hei! În primul rând, tocmai mi-am dat seama că acest blog a împlinit doi ani de la înfiinţare acum câteva zile, pe 8 februarie. Ieeeeeei! În al doilea rând, ţin să anunţ că am câştigat concursul la care am participat cu articolul precedent, aşa că voi considera asta un fel de cadou cu ocazia împinirii a doi ani de când am creat blogul "Război în... 1".
        Am făcut chiar şi câteva poze cu premiul pe care chiar l-am primit azi, iar una din ele este cea din dreapta articolului.
        Mulţumesc încă o dată lui Pato, organizatorul concursului, care a avut grijă ca premiul să ajungă în scurt timp şi în siguranţă!

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Felicitari :* Foarte frumos tricoul.
    La multi ani:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Iulian, mulţumesc! Şi mie îmi place foarte mult:x

    @bcm, mulţumesc!!

    @vioreld, merci!!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top