sâmbătă, 23 februarie 2013

Bene Merenti şi proiectul "Ziarul pentru tineri"

Postat sâmbătă, 23 februarie 2013  la ora 16:30:00  

        Am avut o zi super tare azi. Întâi să vă povestesc cum am ajuns în stadiul asta. Acum 2-3 săptămâni, la o oră de...semasiologie parcă... profa ne-a vorbit despre un proiect organizat de Bene Merenti, o organizaţie non-profit care se ocupă de educarea, susţinerea şi dezvoltarea tinerilor, numit "Ziarul pentru Tineri". Având în vedere că îmi doresc ca viitorul meu să aibă strânsă legătură cu jurnalismul şi că vreau să dau la CRP (Comunicare şi relaţii publice), am acceptat să-mi încerc norocul. Prima întâlnire a avut loc acum două săptămâni, la care ni s-a vorbit despre intenţiile acestui proiect. Ni s-a zis că elevii care vor fi selectaţi în proiect vor avea ocazia să scrie într-un ziar realizat de noi, dar să ne şi întâlnim cu cei mai cunoscuţi jurnalişti în cadrul unor workshop-uri şi alte lucruri de acest gen.
         La prima întâlnire ni s-a dat un formular pe care a trebuit să-l completăm pe loc, cu diferite întrebări de tipul "Care este ultima carte citită/ ultimul film văzut/ ultimul ziar citit?" sau "Care este ziarul/ postul radio/ revista/ jurnalistul etc tău preferat?", dar şi "Ce fel de facultate doriţi să urmaţi după terminarea liceului?".
         Am aşteptat vreo săptămână şi jumătate cu sufletul la gură, iar alaltăieri am aflat că am fost acceptată în proiect. Am fost super fericită, pentru că sunt fascinată de domeniul
jurnalismului şi pentru că-mi doresc extrem de tare să fac o carieră din asta. Revenind, azi a avut loc a doua întâlnire cu cei de la Bene Merentii şi cu ceilalţi 13 elevi selectaţi, la redacţia ziarului "Curierul Naţional", la care am vorbit despre cum funcţioneaza o redacţie, costurile de realizare ale unui ziar, o zi din viaţa unui jurnalist, dar şi alte elemente de baza din presă foarte interesante şi pe care, sincer, le ştiam deja. Am ales şi un nume pentru ziarul pe care-l vom creea, "Hi School", iar eu mă voi ocupa de logo-ul acestuia, de site-ul dedicat lui şi de tot ce ţine de partea online. În schimb, la ziarul tipărit, mi-am ales să scriu în rubricile IT şi auto.
         În rest... a fost o atmosferă plăcută, m-am implicat mult în dezbateri şi în discuţii, le-am împărtăşit şi celorlalţi experienţa mea de 3 ani în blogging şi-n ale internetului şi am avut chiar ocazia să le vorbesc celorlalţi despre ce este un advertorial. Abia aştept următoarea întâlnire, care va avea loc vinerea viitoare, pe 1 martie, la 17:30, tot la sediul "Curierul Naţional".

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Felicitări lil sis! Să vezi peste vreo 10 ani când o să fii printre cele mai mari jurnaliste din România, cu câtă plăcere o să recitești postarea asta, despre cum ai început cariera! Muuuuulllt succes și arată-le la toți ce poți!
    I'm proud of you! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Ștefan Stoica, îţi mulţumesc foarte mult, bro, pentru încurajare şi pentru tot sprijinul oferit. Însă, totuşi... nu cred că voi ajunge chiar în stadiul în care voi fi printre cei mai mari jurnalişti din România. Eu aş fi mulţumită şi dacă aş ajunge să scriu pentru un ziar mai micuţ, cum e "Curierul Naţional".
    Totuşi, mulţumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari. Iti doresc sa ajungi exact acolo unde ti-ai propus.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu pasi mici,dar siguri, sunt convins ca vei ajunge acolo unde iti doresti! Sper ca proiectul de care vorbesti sa reprezinte inca un astfel de pas in drumul pe care ti l-ai ales... Adrian

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant! Sa ne arati si produsul brut.

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari!!!sper sa nu-ti ,,treaca".mai stiu eu pe cineva care se visa cel mai mare fotoreporter si...a clacat cu brio...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare! si foarte felicitari! si tipa aia din imagine zici ca are orgsm!!! :-s

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top