duminică, 3 februarie 2013

Magie sau simplă prostie?

Postat duminică, 3 februarie 2013  la ora 21:27:00  

        Nu ştiu câţi dintre cititorii acestui blog ştiu asta, dar, odată cu înfiinţarea site-ului cu fotografii www.stolenimg.com, am creat şi pagina oficială a acestuia, Stolen Images. Pe această pagină postez împreună cu alţi admini tot felul de imagini amuzante şi/ sau interesante. Acum că v-am introdus în subiect, urmează să spun cum şi de ce am ajuns la concluzia că pe lumea asta există foarte, dar foaaaarteee mulţi proşti; Acum două zile, întâmplarea a făcut ca eu să postez pe această pagină o imagine cu o fantomă (sau ce pu... lupa mea era) sub care scria "Apasă butonul LIKE şi scrie într-un comentariu 10. Priveşte magia!". În momentul în care am postat imaginea asta, nu mă gândeam că o să prindă la lume, pentru că era la mintea cocoşului că imaginea e făcută la caterincă şi mă aşteptam să fie doar 3-4 fraieri care să încerce chestia asta. Dar n-a fost aşa.
         Nu mic a fost "şocul" prin care am trecut când am observat că, după nici 2 zile de la postarea imaginii, am adunat 1.200 de like-uri şi comentarii, iar numărul creşte în fiecare minut. Nu ştiu ce gândiţi voi, dar pe mine mă miră faptul că mulţi sunt atât de naivi, încât să creadă că vor fi martorii unei magii. Ce se aşteptau să se întâmple? Să le iasă fantoma din monitor şi să le facă un sendviş cu Nuttela? Sau să vadă vreo hologramă de-a lui Satan pe tavan în timp ce-şi freacă salamu' pe ascuns, ferindu-se de părinţi? Sauu poate să se transforme fantoma în J. Lo şi să le facă un dans pe ritmurile lui Florin Salam. Sau erau dornici de adrenalină şi se aşteptau să le tragă un şut în coa...ste? În fine. Numai ei ştiu ce a fost în capul lor. Cert e că prea multă minte nu au din moment ce le-a trecut prin creier să încerece măcar. 
         Tre să recunosc. Au fost şi unii care s-au prins că toată faza e la mişto doar pentru a aduna like-uri de la proşti. Până la urmă, adevărul ăsta e, felicitări pentru cei care s-au prins, merită o acadea pentru inteligenţă. În fine... acum sunt curioasă la ce număr de like-uri şi de comentarii va ajunge această imagine peste o săpămână. Oricum, prevăd că va ajunge departe, având în vedere că pagina Stolen Images are peste 17. 000 de like-uri.
        E doar o chestiune de timp până îi "atinge magia" pe toţi.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. @Anonim, e cam evident că din moment ce ai dat comentariul ăsta, te numeri printre cei 1.200 care au fost nerăbdători să încerce "magia" :D So... just shut the fu*k up!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că o să postez o imagine în care o să zic dă like la imagine, taie-ți un deget și apoi dă share, să vezi cu ochii tăi cum crește altul la loc. O să fie plin la știri de oameni cu degetele tăiate. Dacă se plânge vreunul că nu i-a ieșit îi zic că nu a tăiat degetul care trebuie, să mai încerce odată. God! Stupid people are awsome. They make me feel so strong when they act normal! =))

    RăspundețiȘtergere
  3. lumea da like, e cal mai simplu, doar un click, ia sa se viruseze sau sa pateasca ceva la calculator sa vezi cum o se uite de 2 ori cand o sa dea like.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun venit in lumea mea...
    Eu m-am obisnuit de mult cu cretineii astia.. Nu ii mai bag in seama, ii las sa se injure, sa-si bage si sa-si scoata ce vor ei. Atata timp cat eu am un profit de pe spatele retarzilor, mie-mi convine :)

    Keep it up sis !

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top