vineri, 8 februarie 2013

Pato, vreau tricoul!

Postat vineri, 8 februarie 2013  la ora 17:50:00  

        PUMĂ ziua, dragi viziPATOri. Am văzut că Pato a organizat un concurs în care oferă tricouri PATOnalizate. Așa că m-am înscris și eu în comPATOție. Eram foarte reticentă în a mă înscrie, doar știți că e ceva PATOlogic la mine reticența, însă mi-am făcut curaj, mi-am zis „Ce PUMA mea?! cum au reușit alții, eu chiar nu o să PATO să fac asta?’’, așa că iată-mă, m-am înscris. 
        Am așteptat până în ultima zi, însă am reușit să mă motivez. Am zis că nimic nu mă PATO împiedica să particip. Chiar de-o fulgera, chiar de-o PUMA, eu tot o să mă înscriu. Îmi doresc mult un tricou PATOnalizat. O dorință măsurabilă în distanța dintre PUMA (staţiunea din Croația) și PUMApesta (capitala Ungariei). Când soarele o sa aPUMĂ, eu încă voi visa la tricou. Pentru ca acum asta fac. Visez. Cum ar visa un mâncăcios la șuncă aPUMAtă, sau un erudit la operele în original ale lui Aristotel sau PATOn.
         Eram emoționată, mai că îmi venea să mă apuc de PUMAt, deşi nu sunt PUMĂtoare. Atât de mult îmi doream să PATO să strig ’’PATO, vreau tricou’’. Gândul că vreau tricou e mai obsedant ca melodia ’’PUMA și cureaua lată’’, care era difuzată non-stop. Dacă îl câștig, promit să am mare grijă de el, să nu se murdărească și la cea mai mică PATO, o să am grijă să îl curăț cu detergenții de cei mai buni și balsamuri de rufe care fac multă sPUMĂ.  
        PlaPUMA nu mă poate ajuta sub nicio formă să nu mai tremur, deoarece corpul meu nu poate fi potejat decât cu tricoul PATOnalizat. Pentru a câștiga acest concurs m-am rugat la toți PATOnii mei spirituali. Pentru acest tricou aș fi dispusă să îmi cumpăr un pistol și aș îmPUMA pe oricine! Așa mare e dorința mea să obțin acest tricou, PAT-O vina de dorință. 
        Toată lumea visează Jaguarul, eu visez PUMA. Așa că, Pato, dacă o să îmi dai tricoul, te-aș PUMA de PATOsprezece ori pe fiecare obraz. Îți mulțumesc anticiPATO!

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. :)) am ras nitel, citind artitcolul tau!
    :D asta e un fel de atac... vrei sa-mi furi traficul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @vioreld, mulţumesc. :D

    @Doamne fereşte, Pato, cum să vreau să-ţi fur traficul ? Niciodată !

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) glumeam mai, ai pus la Pato in articol =)), ma gandeam ca lucrezi SEO

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuu, tare!! I like it! :X :-bd
    Mult succes lil' sis! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Pato, stiu că glumeai. Şi eu glumeam când am spus că nu am de gând să-ţi fur traficul :))

    @Ştefan, mulţumesc :x aş spune "succes şi ţie", însă ştiu deja că şi tu ai câştigat, la fel ca mine.

    @bcm, mulţumesc, tati.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top