miercuri, 20 februarie 2013

Prima mea Cupidoneală

Postat miercuri, 20 februarie 2013  la ora 19:36:00  

        Ştiţi şi voi momentele alea când aveţi doi amici de gen opus şi aveţi impresia că s-ar potrivi foarte bine împreună, aşa că le faceţi cunoţinţă, cu speranţa ca mai apoi să îi puneţi pe felie? Ei bine, eu până acum nu ştiam cum e să deţii săgeata lui Cupidon şi să împrăştii inimioare peste tot în zare.
        Săptămână trecută am făcut cunoştinţă cu unul din prietenii iubitului meu, un tip super de treaba cu care mă înţeleg foarte bine, Ungur (Mihai, dar având în vedere că el e ok cu asta, îi vom spune Ungur). După multe discuţii ne-am dat seama că avem multe în comun, că este o persoană cu o personalitate plăcută, în compania căruia mă simt în largul meu, ba chiar mai mult, că suntem şi vecini. Apoi am realizat că cea mai bună prietenă a mea, Luiza (care-mi este şi colegă de bancă) este singură şi...evident, disponibilă. Aşa că i-am întrebat pe amândoi dacă sunt de acord să se cunoască, au acceptat, lui i-am dat numărul ei de telefon, ei i-am dat profilul lui de facebook, s-au plăcut, au vorbit, au vorbit, au tot vorbit, şi-au dat seama că sunt atraşi unul faţă de celălalt, aşa că şi-au propus ca azi, după ore, să se vadă.
        S-au văzut, s-au pupăcit după două secunde, fapt care mi-a arătat că se plac la fel de mult şi în realitate. Eu am intrat în blocul meu, apoi ei şi-au continuat drumul până la el acasă. Vreo 5 ore în care nu am primit niciun semn de la ei, muream de nerăbdare să aflu cum a decurs totul, dacă se plac, dacă se vor mai vedea, dacă sunt împreună, dacă se înţeleg, dacă...dacă...dacă... În cele din urmă, pe la 18:00 m-a sunat Ungur, spunându-mi cât de frumos a fost, cât de bine s-a simţit şi cât de mult o place pe Luluca mea. Însă mă temeam că poate sentimenele nu sunt reciproc, aşa că am sunat-o imediat şi pe ea. Din fericire, temerile mele nu s-au concretizat. La fel ca şi Ungur, Luiza era super-mega-extra încăntată, îl place pe Ungur, s-a simţit bine cu el şi vrea să mearga mai departe cu relaţia.
        Acum sunt împreună, au o relaţie, iar eu sunt responsabilă pentru asta şi mă simt atât de mândră că prima mea încercare de Cupidoneală a mers perfect! Mă bucur foarte mult că Luiza şi Ungur se înţeleg bine şi se plac atât de mult.
        În final, pentru că nu mai ştiu ce să scriu ca o coincidenţă destul de drăguţă, Ungur a fost colegul de bancă al iubitului meu în generală, iar Luiza este colega mea de bancă în prezent.  

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Prea tare! :)) Ar trebui să îți faci o agenție de cuplări, ai rupe stilu' în business-ul ăsta! =)))
    Faci și bani și mai faci și oamenii fericiți. Te faci Cupidoniță! :)))
    Acum serios, felicitări pentru reușită...iar pe ei, să îi țină cât mai mult! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos:). Nu am ce zice. Foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce draguuuut, ca lucrurile au iesit astfel. frumos si inspirat gestul tau de cupidoneala =D
    Eu zic sa nu te opresti aici :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare!!! Cum se zice unui Cupidon cu genul feminin?? Cupidoneasă? Hmmm...Apropo, încearcă să îi impaci pe Bahmu și Prigoană că mi-au umplut tembelizorul de știri senza-extra în direct și în reluare cu ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii iei locul lui Cupidon...cred ca deja isi face griji pentru "functie" :D
    Glumesc :D
    Felicitari si ma bucur tare mult, atat pentru tine cat si pentru prietenii tai.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ştefan Stoica, ideea nu e rea deloc şi pun pariu că aş avea succes de Cupidon s-ar teme din cauza concurenţei acerbe.

    @ BandOfBrothers, mulţumesc frumos.

    @ C.O.D. *Ekry*, şi eu mă bucur că au ieşit astfel lucrurile şi dacă voi avea ocazia să ajut două suflete să formeze o perche, am s-o fac.

    @ Eddie, se poate spune şi Cupidoneasă, dar parcă sună băbesc. Eu mă gândeam la Cupidoniţa. Cât despre Bahmu şi Prigoană, îi consider un caz pierdut.

    @ Iulian, îţi mulţumesc.

    @ ViorelD, sunt sigură că bietul Cupidon îşi face griji în momentul ăsta.:)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am facut "cupidoneli", dar cateva prietene au incercat tactica asta pe seama mea.. In cazul meu pur si simplu n-a mers si nici nu m-am lasat tarata in joc fiindca eu stiu mai bine ce pretentii am. Sunt si un pic orgolioasa si nu mi-ar placea foarte mult sa stiu ca o prietena m-a cuplat cu cineva :P. Dar pentru unii oameni chiar merge, ca in povestea ta draguta de mai sus :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top