duminică, 17 martie 2013

MISIUNE ÎNDEPLINITĂ: Mi-am dat pierce industrial

Postat duminică, 17 martie 2013  la ora 21:56:00  

         Hei, hei. Mi-am făcut pierce!! Mai ţineţi minte postarea mea de acum aproape două săptămâni în care povesteam despre tentativa mea de pierce industrial. Ei bine, nu ştiu dacă s-a văzut, dar am fost foarte dezamăgită că nu am dus până la capăt găurirea cartilajului meu. Mă simţeam ca o laşă, ca nu eram în stare să îndur puţin pentru un lucru pe care mi-l doream cu ardoare. Deşi zilele treceau şi se presupunea că trebuie să uit acea experienţă neplăcută de la prima încercare de a-mi da pierce în cartilaj, de fiecare dată când îmi aminteam de durerea pe care o simţisem atunci, mă apucau toţi fiorii şi-mi spuneam că o altă tentativă nu va mai urma. Însă nu a fost aşa.
         După ce am încercat să-mi dau la Pio Tattoo, iar arabul de acolo dădea gaura cu încetinitorul, am vorbit pe facebook cu Costi (de la Next Level Tattoos Costi), un artist tatuator de renume internaţional, care m-a liniştit şi mi-a explicat câteva lucruri esenţiale pe care trebuie să le ştiu înainte să-mi dau pierce. Mi-am dat seama că e foarte de treabă de la prima discuţie şi imediat m-am hotărât să mai încerc o dată şi la el. A trebuit însă să aştept o săptămână, până cânt putea fi disponibil, iar acum două zile mi-am făcut programare pentru data de 16 martie, adică ieri.
         A venit şi ziua de 16 martie, iar emoţiile mele erau din ce în ce mai mari. Pentru curaj, am luat-o pe Luiza cu mine. Pe drum, timp de 40 de minute, i-am făcut capul calendar cu grijile mele, ba chiar am pus un pariu cum că nu voi avea emoţii aşa mari nici măcar atunci când voi naşte. Şi încă sunt convinsă de asta. Am ajuns acolo, am completat un formular de acord, am aşteptat până a ajuns Costi şi m-am aşezat pe scaunul "de tortură". Îmi era suuper-mega frică, eram convinsă 90% că nu voi reuşi nici de data asta să-mi dau pierce-ul, dar totuşi aveam suficient sânge în coae ureche... încât să încerc din nou.
         Am încercat să mă liniştesc singură dinainte şi să mă conving de faptul că îndurarea câtorva secunde de durere nu se compară cu 60-70 de ani de viaţă sau cât voi trăi. Mi-am propus înainte să număr 10 secunde şi dacă durează mai mult de atât, să renunţ, ca nu cumva să-i leşin omului pe scaun. I-am spus dinainte că voi număra până la 10 şi dacă încă nu e gata, s-o lase baltă. Zis şi făcut. A pregătit omu' toate ustensilele necesare pentru pierce-ul industrial pe o tavă ca la spital şi mi-a zis că-mi face anestezie.
         Am simţit o înţepătură în partea de sus care a durat vreo 2 secunde, apoi una în partea de sus care a durat vreo 3 secunde. Mi se mai făcuseră anestezii până acum, însă asta părea chiar ciudată pentru că nu avea niciun efect, era dureroasă şi dura prea puţin. În sinea mea conştientizam că nu-mi făcea anestezie, ci că deja a trecut la treabă. Am mai simţit vreo 2 secunde durere în toată urechea şi asta a fost tot. Mi-a zis să mă ridic de pe scaun şi să mă plimb puţin până îşi face anestezia efectul. Am trecut pe lângă oglindă şiiii *ŞOC ŞI ULUIRE* aveam deja pierce-ul în ureche!! În doar 7 secunde de durere. Asta da treabă la un nivel profesionist! E de specificat că prima dată, la Pio Tattoo, a durat vreo 15-20 de secunde până mi-a dat doar JUMĂTATE de gaură şi a durut atât de tare şi a curs atât de mult sânge încât n-am mai rezistat. Pe când aici, la Next Level Tattoos Costi, a curs foarte puţin sânge şi, deşi a durut destul de tare, tre să recunosc, a durat foarte puţin.
         Am apreciat foarte mult că, deşi îl sâcâiam pe Costi cu o grămadă de întrebări şi mă mâţâiam ca o găină la tăiat, el şi-a dat interesul să inventeze toată povestea cu anestezia, încât să nici nu-mi dau seama când îmi face pierce-ul. Omu' are tot respectul meu şi vi-l recomand şi vouă pentru tatuaje sau body piercing. Iar dacă cineva are întrebări despre asta, adică despre durere, despre îngrijirea lui sau orice altceva, mă puteţi întreba printr-un comentariu. Pentru că ştiu cum e să vrei să ceri păreri înainte de la cineva care a trecut deja prin asta, iar eu am găsit cu greu o tipa suficient de răbdătoare încât să-mi răspundă la cele 1000 de întrebări pe care le-am avut.
         Şi, deci... Prin urmare, nu am fost o laşă. Am dus toată chestia asta până la capăt cu mai mult sau mai puţin curaj, dar măcar am făcut-o. MISIUNE ÎNDEPLINITĂ!
         *Aveţi aici şi o poză cu pierce-ul meu.*

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Felicitări, sis! Știam eu că o să îl faci până la urmă. Și îți stă și foarte bine pe deasupra. Să te bucuri cât mai mult de el.
    Și să mă duci și pe mine la Costi, să mă rezolve și pe mine cu racul ăla pe antebraț, că la cât de bine ai vorbit de el, parcă sunt tentat să îmi amân tatuajul cu 2 luni ca să îmi fac la el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare ! :D Ma bucur ca ai ti-ai dus la capat visu :D , in aceiasi ipostaza am fost ei eu cu tatuaju ! :D Dar s-a dovedit ca nu e chiar asa dureros cum se spune ! :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant, eu n-as fi avut tupeul asta...a durut?! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ vioreld, mulţumesc frumos. Mă bucur că îţi place!

    @ Ştefan, mulţumesc pentru că ai crezut că pot, pentru că m-ai suportat şi mi-ai fost alături în orice situaţie! Am să te duc şi la Costi la vară, cu ocazia asta poate-mi mai fac şi eu un pierce pe undeva. Glumesc.

    @Comănici Dragoş, merci! La mine chiar s-au dovedit spusele celorlalţi oameni din punct de vedere al durerii.

    @Yamasha, şi eu mă mir că am avut tupeul să mi-l fac. De obicei nu prea suport nicio durere pe corp şi fac "au" doar dacă mă atingi, dar de data a fost altceva, pentru că mi-am dorit cu adevărat pierce-ul, aşa că durerea a devenit un obstacol minuscul. Şi, da, a durut foooarrtee tare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!
    Am vrut si eu un pierce industrial.. cand aveam 12 ani, dar am renuntat la idee. In schimb mi'am facut - singura - o gaura in buza inferioara. M'am plictisit de pierce dupa 2 saptamani. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @eli, mulţumesc! Şi eu am vrut în buză când eram muult mai mică, dar la fel, mi-a trecut repede.

    RăspundețiȘtergere
  7. oo da !
    super tare. io vreau iar pierce in limba..
    abia astept sa mi-l fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok stiu ca comentez super tarziu dar sper sa vezi. Cat a costat ? Si eu vreau sa mi-l fac in acelasi loc

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim, scuze de întârziere. A costat 100 de lei.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top