marți, 26 martie 2013

Şoc şi groază! Ninge la sfârşit de martie

Postat marți, 26 martie 2013  la ora 11:44:00  

        Salut. Probabil toţi vă miraţi de faptul că, deşi suntem aproape în aprilie, ninge cu găleata de parcă urmează să împodobim cu toţii brazi şi să-l aşteptăm pe Moş Crăciun în timp ce ascultăm împreună cu mămica piesele lui Fuego. Da, frate, ninge! Ai citit bine şi ai văzut bine în caz că te-ai uitat pe geam. Nu încerca să te minţi singur...nu e nici mătreaţă pentru că Dumnezeu şi-a fluturat capul pe ritmuri de heavy metal , nici "sacâz" pentru că Alah s-a "simţit bine" şi a dorit să împărtăşească fericirea cu noi, nu e nici "albă ca zăpada" (cunoscătorii vor ştii de ce am scris fără majuscule).
         Deşi de ieri am fost anunţată că noi, elevii  din toate unităţile de învăţământ preuniversitar din Bucureşti, nu facem ore din cauza avertizărilor meteo de ninsori şi viscol, nimeni nu se aştepta la aşa ceva. Iar cum în ultima vreme scepticismul este în floare la mine, chiar nu credeam că va ninge pe bune mai ales după piesa care conţine versul "Ne minţim ca la meteo".
          Spre surprinderea mea, dar nu a tuturor, acum 10 minute, când m-am trezit şi am deschis geamul, ce să vezi şi să nu crezi? Tot, tot, tot ce era în faţa mea era acoperit cu zăpadă de aprox. 15 cm de parcă am fi la mijlocul lui decembrie. Cum am văzut tot peisajul ăsta m-a luat o stare tare ciudată; Nici măcar de sărbători nu a fost o zăpadă aşaa frumoasă şi abundentă ca acum.
          Şi când mă gândesc că exact acum 4 zile îi spuneam mamei să-mi lase mai la îndemână pantalonii scurţi şi toate hainele de vară pentru că muream de cald...
         Oricum, eu pe vremea asta nu ies din casă, mai ales că noul pierce industrial nu-mi permite să port căciulă, păr desfăcut sau glugă. Mi se pare bătaie de joc de la Dumnezeu sau de la Alah, sau de la Azazel sau cine biiiiiiiip bulgăru meu se ocupă cu aşa ceva. 
       Ne mai auzim, merg să continui să împodobesc bradul şi mi se ard şi sarmalele. Doar nu o să-l las pe Moş Crăciun să vină fără ca spiritul sărbătorilor de iarnă să fie prezent şi în locuinţa mea.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Impodobesti bradul inaintea lui Fuego? :))
    Si la mine a nins cam 2 ore si s-a oprit, este doar un strat subtire de zapada care cred ca pana diseara isi va gasi "topirea" :)) Asta daca nu ar incepe din nou sa ninga :|

    VREAU VARAAAA... si nu ca sa-l ascult pe Connect-R =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ vioreld, sper şi eu să nu mai ningă şi să se topească zăpada asta cât mai repede... Şi da, şi eu vreau vara, m-am săturat de ger şi de haine groase... Şi de colindele lui Fuego :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Să vezi ce frumos o să fie când o să prindă lumea iepuroiul de Paște să îl ucidă și să îi ia blana să își facă haine :)).
    Dimineață când m-am trezit și am privit pe geam chiar mă simțeam ca în decembrie. Abia aștept vara...:-<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top