luni, 29 aprilie 2013

Anvelope ieftine

Postat luni, 29 aprilie 2013  la ora 16:09:00  

         Chiar dacă eu nu am dat încă de carnet (şi cea mai mare dorinţă a mea de când eram mică-mică e să se întâmple asta cât mai curând), azi mi-am propus să recomand cititorilor blogului Război în… 1 care mi-au luat-o înainte un site de anvelope, anvelopeservicemobil.ro. Ce îl diferenţiază pe acest site faţă de alte site-uri de anvelope este că transportul e gratuit în toată ţara (la comenzile de minimum 4 bucăţi, evident) şi că preţurile sunt foarte accesibile. Ba mai mult, ofertele speciale sunt în creştere în ultimul timp, având în vedere că e perioada asta cu sărbătorile pascale.
                Ce trebuie să ştiţi în plus este că Anvelope Service Mobil vă oferă anvelope ieftine (anvelope de iarnă, anvelope de vară sau chiar şi anvelope all-season) de maximă calitate garantată. Pe de-asupra, acest site vinde şi jante din aliaj si jante din oţel la care, la fel ca în cazul anvelopelor, puteţi găsi reduceri şi favorabilul transport gratuit.
               Aşadar, dacă v-aţi decis să achiziţionaţi noi anvelope sau jante pentru maşina voastră, livrarea produselor se face gratuit pe tot teritoriul ţării prin curier, în maximum 48 de ore, iar plata se poate face la fel de uşor, adică în sistem ramburs sau prin transfer bancar.
          După cum am mai spus, produsele sunt în garanţie, care poate varia de la 12 la 24 luni de la data vânzării.  
          Acestea fiind spuse, dacă tot v-am dat cam toate detaliile de care aţi putea fi interesaţi înainte să cumpăraţi nişte anvelope, vă urez mult success şi spor la făcut cumpărături pentru maşina voastră!

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Momentan nici eu nu am carnet, dar e bine de tinut minte acest site...cine stie cand voi avea nevoie (cel putin, poate are nevoie tatal meu).

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa carnetul, vrei sa mori pe drumurile Romaniei a 2-a zi ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ofera garantie la banii aia, e chiar ok. Am vazut preturi foarte bune la anumite produse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca am anvelope all seasons. :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top