marți, 23 aprilie 2013

I s-a urcat (il)LUMINA(rea) la cap

Postat marți, 23 aprilie 2013  la ora 23:23:00  

        Am văzut mai devreme un documentar - dacă poate fi numit aşa-, "Demascarea industriei muzicale" (Illuminati - The Music Industry Exposed), urcat pe YouTube de o tipă din România, care ne-a oferit şi o traducere. În documentar este vorba despre faptul că mulţi ascultăm muzică, însă foarte puţini înţelegem adevăratul sens al versurilor şi efectul acestora asupra noastră şi cum că multe hit-uri au o semnificaţie criptică şi conţin mesaje subliminale dăunătoare. De asemenea, în film sunt relatate experienţele câtorva rapperi cunoscuţi, gen Eminem, DMX, sau TuPac, care şi-au vândut sufletul diavolului pentru a beneficia de faimă.
          Faza e că filmuleţul la care m-am uitat pe YouTube avea ataşată şi o subtitrare care, pe lângă că era aşezată peste textul iniţial în engleză şi pe lângă că traducătoarea îşi etala link-ul de la blog la 2 fiecare minute, era şi de tot rahatu'. Totul era tradus bine, doar că singura chestie nasoală e că mica noastră traducătoare şi-a luat libertatea de a adăuga unele informaţii în plus; Era la un moment dat vorba în documentar despre religii, iar producătorii erau musulmani şi, cum era evident, multe elemente nu se potriveau cu religia noastră creştină. Şi ce-a zis tipa asta? "Mă cam mănâncă-ntre Carpaţi, ia să fac puţin pe deşteapta, să mă apuc să contrazic ce zic ăştia aici, ca să par smart"
         Şi s-a apucat tipa să bage între paranteze pătrate ditamai frazele care începeau cu "aici nu e corect din punct de vedere al religiei creştine", în care-i aducea preamăriri lui Gizăs şi lui Mnezeo. Un exemplu concret: atunci când a venit vorba de faptul că Jay-Z poartă mereu o cruce la gât şi producătorii filmului încercau să găsească o legătură cu Iluminţii şi masoneria, duduca a apelat la veşnicele paranteze pătrate şi-a intrat în acţiune. Citez: "[..autorul filmului nu pricepe semnificaţia crucii, nu este de mirare, pentru că el este musulman, iar religia lui Mahomed este o creaţie a Bisericii Catolice, care este anti-hristică şi urăşte crucea şi poruncile lui Hristos...]" bla bla. No, vai! Doamne, de la atâţia termeni religioşi mă ia durerea de cap şi uit scopul aricolului.
        Aşa, mi-am revenit. Ce nu înţeleg eu e de ce duduca preamilostivă a ţinut să se bage ea cu explicaţiile pe traba celor care urmăresc liniştiţi filmul. În castana mea!! Ori laşi documentarul aşa cum e, nu te bagi şi te limitezi doar la traducerea textului, ori faci tu altul dacă tot te crezi deşteaptă şi ţi-ai propus să îndoctrinezi toată gloata de bisericoşi din România! Pentru că eu, atunci când m-am pus să văd documentarul ăsta, la recomandarea unei colege, nu am dat play cu dorinţa de a asculta părerile unei anonime blagocestive, căreia i s-a urcat (il)lumina(rea) la cap.
         Prin urmare, ceea ce am încercat să fac prin această postare a fost să dau un exemplu negativ. Adică, dacă vă propuneţi, fraţilor, să traduceţi sau să promovaţi ceva (sau orice alt lucru ce implică modificarea muncii iniţiale ale unei persoane), nu vă apucaţi să băgaţi lucruri din burta voastră sau să-l contraziceţi pe creator. Dacă aveţi voi o idee mai bună, începeţi voi un proiect de la zero, astfel încât nici munca voastră şi nici a celorlalţi să fie compromisă.
         Părerea mea!
         UPDATE: Acesta este documentarul, ce înclude şi traducerea cu pricina.

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. ''Veste șoc! Bloggerița Annitu este plătită de masonerie să defăimeze munca unei cre(ș)tine care protestează împotriva doctrinei masonice, musulmane, evreiești, amish, kabala și a religiei Sfintei Mătreață sau Belzebut mai știe împotriva a ce protestează madam' paranteză pătrată aia. Masoneria s-a infiltrat și pe internet. Pe bloguri. Și Annitu pare prima cooptată.''
    Cam așa o să sune titlurile bisericoșilor care or să citească asta. Foarte bine ai încheiat, dacă tanti [nimic relevant scris între paranteze] se crede deșteaptă, să o ia de la 0.
    Bun articol, sis!BIG HUG, my little muffin! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa si un link catre video si da, in mare parte cam asa e. Multi asculta, putini inteleg, iar 2pac a fost cel ce a zis lucrurilor pe nume de aceea a disparut din peisaj pentru totdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar recent am vazut un filmulet pe youtube (insa am prapadit link-ul :-s ) in care erau melodiile unor artistii cunoscuti , si la un moment dat se precizau mesajele "ascunse" pe care le au.
    E intr-adevar interesant subiectul, probabil am sa ma mai informez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun articol. Stii ce consider eu? Ca tanti aia cu paranteze este dusa cu pluta iar Iluminati astia sau cum le-o zice, sunt numai porcarii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasand la o parte celelalte subiecte cu muzica si religia, persoana anonima este genul de om care se da desteapta, ca stie totul, care se baga in vorba sau seama ca si cum ar stii totul despre domeniul discutat. Probabil ca daca as fi stiut-o personal i-as fi spus ca daca chiar are atat de multe observatii de facut, sa-si creeze propriul documentar, de ce sa-l "completeze" pe-al altora? "(... cu comentarii inutile)"

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa-ma, ca sunt satul de crestinopati dintr-astia. Ei nu inteleg ca, indiferent de religie, oamenii sunt la fel si stam la dracu pe acelasi pamant!

    RăspundețiȘtergere
  7. De la 2PAC, n-am mai avut niciun artist preferat din industria hip-hop. Oare de ce? :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top