marți, 16 aprilie 2013

O lună de la pierce-ul industrial (evoluţia pierce-ului)

Postat marți, 16 aprilie 2013  la ora 23:20:00  

        Azi am împlinit o lună de când mi-am dat pierce industrial (în cartilaj) şi mă gândeam că, cu ocazia asta, să fac o mică schemă cu evoluţia lui.
         În prima zi mă durea îngrozitor de tare, de parcă mă urechea cineva la 5 minute, iar atunci când atingeam zona, fie şi cu cel mai mic fir de păr, aveam parte de maximul de durere. În următoarele 4-5 zile, nimic nu s-a schimbat, curăţarea urechii era îngrozitor de dureroasă şi o făceam de 3 ori pe zi. De a roti bijuteria în momentul curăţării zonei nici nu se punea problema. Era complet înţepenit şi dacă încercam să-l clintesc măcar puuuuţin de tot din loc, durea atât de tare, că-mi dădeam lacrimile. Cât despre spălatul părului, până la sfârşitul primei săptămâni nici nu s-a pus problema de aşa ceva, mai ales că am părul foarte lung, deci era foarte riscant să încerc să mă spăl pe cam mai devreme de 7 zile.
        La începutul celei de-a doua săptămâni începeam să-mi fac griji că nu am rotit deloc pierce-ul, fapt care nu era deloc în regulă, aşa că într-o pauză din timpul şcolii am decis să sun la salon şi eventual să fac şi-o vizită, pentru a-l debloca cumva. Însă nu am apucat, pentru că o colegă s-a oferit să mă ajute să-l rotesc, explicându-mi că e normal ca eu să nu-l pot roti, din cauza durerii şi că e mai bine ca altcineva să facă asta rapid. Zis şi făcut. A apucat cele două biluţe ale pierce-ului industrial şi l-a rotit în mai puţin de două secunde la 360°, până a revenit la poziţia iniţială. 
         Când am ajuns acasă am încercat singură şi, la fel ca până atunci, nu am reuşit, pentru că durea şi nu reuşeam să fac asta până la capăt, însă am rugat-o pe mama şi m-a ajutat. La următoarea curăţare pe ziua aceea deja reuşisem singură. Părul nu mi-l puteam desface deloc, dar măcar îl puteam spăla când doream, chiar şi la 2 zile, fără nicio problemă. 
         Aşadar, în a doua săptămână deja nu mă mai durea la cea mai mică atingere a unei şuviţe de păr, curăţarea urechii era doar puţin mai dureroasă, dar, spre deosebire de prima săptămână, puteam roti bijuteria, dar cu dureri îngrozitoare, aşa că roteam doar o dată, maximum de 2 ori. Cu toate astea, încă nu-mi puteam desface părul, îl ţineam doar în coadă ca să evit încurcarea lui în pierce, durerile pe care le-aş fi suportat la descurcarea lui, dar şi contactul cu microbii din păr.
         În a treia săptămână nu mai aveam dureri dacă nu atingeam urechea, puteam să curăţ zona cu dureri suportabile, chiar uşoare, iar mişcarea pierce-ului, pe care am mărit-o la 4-5 rotaţii era doar puţin incomodă. La sfârşitul săptămânii am renunţat să-mi mai port părul prins în coadă, aşa că i-am oferit libertatea pe care o aştepta de mult.
         În a patra săptămână am observat că totul devenise foarte ok; Dureri nu aveam la atingere sau la curăţare, dar nici la rotirea bijuteriei, ci doar câteva mâncărimi, ca semn de vindecare cel mai probabil. Aşadar, totul decurge foarte bine momentan, iar singura durere pe care o am, e atunci când dorm şi din greşeală mă mai aşez pe urechea stângă, în rest, toate bune.
         În concluzie, pe perioada primei luni de la efectuarea pierce-ului industrial nu am întâmpinat nicio complicaţie, nu am făcut infecţie, nu mi-am agăţat cercelul în nimic, nu mi s-a învineţit, n-am avut sângerări şi nici umflături. Totul e bine şi merge şi în spre mai bine.

Despre Annitu

Write admin description here..

13 comentarii:

  1. Iuuupyyyy....mă bucur pentru tine, lil sis! Știu ce mândră ești de pierce. Și mai știu și câtă grijă ai de el. Se vede că ești foarte responsabilă. Felicitări pentru asta șiii...abia aștept să împlinești un an de la pierce (atunci faci cinste, nu scapi așa ușor :-W). Să-l porți sănătoasă pe mai departe! Puuupix :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine ca esti bine. Sa-l porti sanatoasa si sa fii mandra de el ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. La orice pierce este mai greu prima luna dupa totul o sa fie mai ok :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o leapsa aici ;;) :
    http://gabyzmb.blogspot.ro/2013/04/eu-sunttu-estiel-este.html

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ștefan Stoica, chiar sunt foarte mândră de pierce şi nu regret nicio secundă că mi l-am dat. Mulţumesc! Te pupppp, my little muffin! :*

    @vioreld, mersi frumos!!

    @ Marius Manda, aşa e, iar pierce-ul în cartilaj e printre cele mai dificile, având în vedere că perioada de vindecare e mult mai lungă, dar totul va fi bine, după cum ai spus şi tu. :D

    @ Am completat leapşa(click).

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, si eu care azi am mers la salon, si mi-au zis ca nu fac gaura in cartilajul urechii deoarece e foarte periculos. Ce coincidenta totusi:-? . Normal ca pe drum eram total fucked up si nu aveam chef de nimic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu imi bagasem un pirs in spranceana, l-am tinut vreo 2 ani si l-am dat jos ca m-am plictisit :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Laura Ana, asta da coincidenţă. Îmi dau seama că ţi s-a stricat întreaga zi. Nici eu n-am reuşit să-mi dau din prima pierce-ul industrial (o să găseşti pe aici pe blog postarea în care am povestit asta), dar în cele din urmă totul a ieşit ok. Eu îţi recomand să-ţi faci, mai ales dacă vrei doar un pierce simplu cu o singură gaură. Ba chiar ţi-o poţi face cu pistolul şi durea e mai scurtă şi mai suportabilă. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am nimic împotriva celor ce poartă așa ceva, dar aș vrea să știu dacă ajută la ceva sau doar numai la imagine!? Numai bine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Kristi, normal că nu ajută practic la nimic, că doar nu e pe post de satelit şi prind proTV Internaţional datorita pierce-ului. Este doar de imagine, pentru că-mi place mie şi pentru că mă caracterizează. :D Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tatuaje da, dar piercuri nu. Nu imi place sa imi gauresc trupul..Dar deja am 2 tatuaje si probabil vor urma si altele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am citit articolul si parca mi-am facut putin curaj pentru un nou pierce :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top