duminică, 5 mai 2013

Paşte şi Reînvierea... rap-ului românesc

Postat duminică, 5 mai 2013  la ora 19:20:00  

        Hmmm... Cum să-ncep asta? E Paştele. Ştiţi voi, ziua aia în care se sărbătoresc ceva ani de când nenea Gizăs a înviat, după ce a murit sacrificându-se pentru păcatele noastre, de parcă asta ar avea o logică. Whateva'. Aseară am practicat, la fel ca toată lumea, întregul ritual de a lua lumină de la biserică. Chiar dacă cu bricheta, dar nu contează, că dacă ar fi valabilă vorba "Dumnezeu e sus şi vede", ar trebui ca prea- cinstitul şi prea-dreptul Tată să se ocupe de bieţii flămânzi din Africa, să le arunce un colţ de pâine din splendidul cer, nu să o arunce pe păcătoasa Ana într-un ciaun împreună cu alţi pângăriţi care-au aprins sfintele lumânări cu necuratele brichete. 
        Aşa că, acum că e Paştele şi am terminat cu ritualul de spălare pe faţă cu apa amestecată cu vopsea de ouă şi rugină de pe bănuţi, putem să ne vedem în continuare de această sărbătoare mirifică, care, pentru unii mai păcătoşi şi necredincioşi ca mine, nu înseamnă nimic altceva decât 3 zile în plus de vacanţă. 
        Cu toate astea, vă urez un Paşte fericit alături de cine vreţi voi şi aveţi grijă să nu vă îndopaţi prea mult cu mâncare. Că ştiu eu cum sunt românii; dacă pentru mine sărbătorile
înseamnă doar vacanţă, pentru majoritatea românilor înseamnă mâncare până la leşin.
        În final am vrut să vă pun o piesă în concordanţă cu sărbătoarea pascală, dar la genul de muzică pe care-l ascult eu, singura care merge e asta:   "DACĂ HIP-HOP-UL A MURIT ACUM E PAŞTELE... PAŞTELE MĂ-TII!"

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Urăsc sărbătorile dintr-un singur motiv: cheltuim o grămadă de bani, pierdem o grămadă de timp, ne agităm, ne zbatem, ne enervăm, cumpărăm tone de mâncare și băutură, care ori ne bagă în spital, ori sfârșește a fi aruncată, pentru a ''sărbători cretine..creștinește'' sărbătorile. Frate, dacă tot e sărbătoare, de ce dracu' muncesc mai mult? Nu pot să profit că e sărbătoare și să o las mai chill? Să profit de ziua liberă și să ascult o muzică, să citesc o carte, să îmi vizitez niște rude pe care nu le-am mai văzut de mult, să îmi fac timp pentru copil/copii să văd ce mai fac ei pe la școala aia, să petrec timp cu persoana iubită, să ies la o bere sau un suc...
    Mda...mentalitatea fanaticilor mă termină. Ingurgitatul de mâncare grasă și alcool merge mână în mână cu religia în mintea lor. Parcă Dumnezeu nu era dogmă și tradiții, ci iubire și bunătate. Sunt convins că toți devenim mai iertători când avem ghiolhanu' plin de drob, că deh, așa e creștinește.
    Bună postare, bună melodie! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit iti doresc si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc un PASTE FERICIT chiar daca intram in a treia zi in cateva ore . Sa ai parte de toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. La muzica asta aluneca oul cu noduri pe gat. Intreg :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a Inviat! Melodia e perfecta!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top