sâmbătă, 1 iunie 2013

A doua apariţie în presa scrisă

Postat sâmbătă, 1 iunie 2013  la ora 23:42:00  

        La nici două zile de la apariţia primului meu articol într-un ziar, cel din "Cronica Fundaţiilor," s-a lansat şi ziarul "Hi, School", cel realizat de un grup de elevi din sectorul 4, din care şi eu fac parte. Am mai scris despre asta în februarie, în momentul în care am fost acceptată în echipa ce urma să primească diferite lecţii şi sfaturi despre crearea ziarului pentru tineri.  
        După trei luni în care am fost îndrumaţi de diferiţi specialişti şi invitaţi de la Curierul Naţional, fiecare din noi a învăţat cum să scrie un editorial, cum se ia un interviu, cum se face o ştire ş.a.m.d, iar produsul brut a ieşit extraordinar. Ca răsplată pentru munca noastră, cei de la Curierul Naţional şi Bene Merenti, ne-au oferit câte o diplomă şi o cană personalizată cu numele nostru însoţit de sigla ziarului.
        Eu am postat în categoriile IT şi Auto, iar articolele mele se află la paginile 9 şi 11. Nu sunt foarte mari, nu sunt mega-artistice, ci mai degrabă scrise în stilul meu jurnalistic informativ, dar tot sunt foarte mândră de munca mea, având în vedere că este a doua oară în viaţa mea (şi totodată pe săptămâna asta) când public într-un ziar, după trei ani de scris doar în online.
        Ziarul urmează să fie distribuit începând de luni în liceele din sectorul 4 şi, dacă ajunge pe la unul din cei ce-mi citiţi blogul, sper să vă placă!
 

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Felicitari ^_^ Iti doresc sa ajungi pe culmile succesului :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari...dar niste bani in loc de diploma si cana nu stricau.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Muc Roz & Viorel, mulţumesc frumos :D

    @ Razvan Gavrila, într-adevăr, nişte bani niciodată nu strică, însă eu mă mulţumesc cu experienţa dobândită de pe urma acestui proiect.

    @ Suflet de cu***, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abandonezi blogul? Cam postezi din ani in pasti..

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Anonim, nu abandonez blogul, însă... în ultima vreme sunt puţin cam ocupată. Vei vedea în următorul articol cu ce.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top