marți, 25 iunie 2013

Cum să faci bani pe internet, din blogging

Postat marți, 25 iunie 2013  la ora 23:42:00  

         Mi-am dat seama că peste foarte puțin timp împlinesc trei ani de când am intrat în lumea blogosferei și de când bloggingul a devenit, pe lângă un adevărat hobby care îmi crează plăcere și relaxare, o sursă reală de venit și cam singura modalitate de a face bani pe cont propriu. 
          Încă din prima săptămână de când mi-am creat primul blog, care mai târziu a devenit un adevărat succes în domeniul site-urilor de divertisment, am fost acceptată la Google AdSense, programul care permite posesorilor  de site-uri și/ sau bloguri să obțină venituri prin afișarea de anunțuri publicitare (bannere, afișe etc). Lucru care, la vremea respectivă, nu era accesibil oricărui blogger, însă eu, cu puțin mai multă ambiție decât ceilalți, am reușit mai repede.
          Într-adevăr, Google AdSense a reprezentat cea mai eficientă metodă de a face bani pe internet, însă nu singura; De-alungul celor trei ani de blogging, am descoperit și alte metode de a face bani pe internet prin intermediul blogului și nu numai ;
          Un alt exemplu este găsirea unor întreprinzători care doresc promovarea bunurilor sau serviciilor pe care le prestează pe site-urile mele. Adică, ipotetic, Ion Popescu are o firmă de construcții și dorește să-și facă cât mai cunoscute serviciile, așa că apelează la mine pentru ca eu să-i afișez pe o perioadă limitată un banner reprezentativ firmei lui. Dacă metoda banner-ului afișat pe site nu este avantajoasă pentru anumite firme, întreprinzătorii mă pot contacta pentru a le scrie un articol (numit advertorial) în care să le promovez serviciile.
          O altă sursă de venit pentru bloggeri este asemănătoare celei precente, și anume site-ul e-advertising.co, care oferă bloggerilor oportunitatea de a intra în contact cu întreprinzătorii doritori de promovare, site-ul reprezentând unul dintre cei mai buni și de încredere intermediari între bloggeri și patronii care vor să-și promoveze firmele.
          Așadar, spor la făcut bani!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. @Pato, Eu tocmai azi am luat 79€ de la AdSense :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai am cateva obiective de atins inainte sa vreau sa scot bani din blogging. Oricum, in cazul in care voi avea nevoie de idei, o sa-mi aduc aminte de acest articol...

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin GoogleAdsense nu am luat bani pana acum fiindca monetizarea este foarte lenta. Dar de cateva luni bune scriu pentru e-advertising si saptamanal scot niste bani de la ei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor sa aveti. Deocamdata raman ferm pe pozitie, si zic nu unor siteuri de gen.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari, la mine nu prea functioneaza.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top