luni, 23 septembrie 2013

Început de clasa a XII-a

Postat luni, 23 septembrie 2013  la ora 21:05:00  

        Cam târziu să scriu acum despre asta, dar...a început şcoala. Acum pot spune că, în sfârşit, după ce-am petrecut o vară întreagă concentrându-mă intens pe partea de articole plătite şi pe tot felul de modalităţi de a face bani, acum am şi eu mai mult timp pentru mine, pentru familie, pentru prieteni, pentru şcoală, pentru bac...
          În ceea ce priveşte o primă impresie de început de clasa a XII-a, nu pot să spun decât că acest an şcolar a venit cu câteva schimbări de profesori (mai exact, paradoxal, la muzică avem o profesoară exigentă care ne cere marea cu sarea, iar la istorie - materie de bac- avem un profesor care ne-a zis din start că n-are pretenţii de la noi) şi de materii. În plus, sunt liniştită că, spre deosebire de majoritatea colegilor mei care nici măcar nu s-au gândit la viitor, eu am fixat bine în minte ce facultate vreau să fac, ce materii opţionale vreau să studiez acolo, ce limbi străine vreau să învăţ în facultate ş.a.m.d., deci o piatră de pe inimă e luată. 
          În concluzie, în mare parte, totul e ok şi sunt pregătită pentru acest an important, care sper să aducă numai lucruri bune.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Bafta in acest an scolar si rezultate cat mai bune la bac iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eeei...asa ceva mai rar...nimeni in romania nu se gandeste la viitor...bravo si succes in planurile pe care ti le-ai facut !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex, mulţumesc şi mult succes şi ţie în acest an şcolar.

    @Anonim, mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes în acest an şcolar şi sunt curioasă la ce facultate te-ai gândit. Poate îmi dai vreo idee, ceva... :D.

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine ca esti hotarata si stii unde vrei sa mergi. Eu din pacate nici acum nu m-am hotarat la ce facultate sa merg...sper ca pana in primavara sa iau o decizie.
    Succes la BAC!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top