miercuri, 9 octombrie 2013

Era oamenilor dependenți de tehnologie

Postat miercuri, 9 octombrie 2013  la ora 20:21:00  

        Trăim într-o eră a tehnologiei, în care utilizarea acesteia ne ocupă tot timpul. Iar atunci când PC-ul sau laptop-ul se strică (sau îl stricăm), simțim, la fel ca și aceste aparaturi, că ceva în noi nu mai merge cum trebuie. Apoi ne dăm seama rapid că avem nevoie urgent de repararea lor, pentru a ne întoarce înapoi, la dependența noastră de tehnologie din care nu putem evada.
        Tocmai de aceea, pentru a ne repara PC-ul sau laptop-ul și, automat și pe noi înșine, trebuie să apelăm la o firmă specializată în reparatii de laptop, unde să mergem mai apoi cu “pacientul” nostru bolnav.
        Când ajungem cu laptopul cu probleme la service pentru laptop, le explicăm celor de acolo care e problema și, mai mult ca sigur, le spunem că vrem ca aceasta să fie înlăturată în cel mai scurt timp posibil, găsind tot felul de scuze care implică nevoia de acesta la serviciu sau la școală, când de fapt ne e greu și chiar rușine să recunoastem că suntem dependenți de laptopul nostru și că prea mult timp nu-l putem lăsa în service.
        Și, în final, când “pacientul” se pune pe picioare, suntem în al nouălea cer, îl ducem acasă cu mare grijă, îl punem pe birou cu atenție ca pe o persoană care tocmai a suferit o operație importantă la funcțiile vitale și care necesită foarte multă atenție și prudență pentru a nu i se provoca noi răni.
        Dar să nu uităm de promisiunea pe care toți o facem când venim cu laptop-ul din service: “de acum încolo voi avea foarte mare grijă cu el, nu-l voi mai trânti pe pat, voi avea grijă să nu-l mai scap pe jos și de data asta voi instala un antivirus“.
        Și, desigur, revenim la dependența de tehnologie din care ieșim abia când uităm de aceste promisiuni și timp de 24-42 ore, mergem cu el din nou în service și-o luăm de la capăt.

Despre Annitu

Write admin description here..

Un comentariu:

  1. De obicei incerc sa repar singur PC-ul, dar daca nu reusesc sa-l "pun pe picoare" dupa mai multe incercari, apelez la cineva care stie cat de cat ce trebuie sa faca, iar daca nici respectiva persoana nu poate sa il repare, abia atunci il duc la un service...sau imi cumpar altul.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top