joi, 10 octombrie 2013

Laptop cu balamale stricate

Postat joi, 10 octombrie 2013  la ora 20:40:00  

        De curând mi s-a stricat din nou laptopul. Am mai scris în trecut despre acest subiect, doar că în legătură cu un laptop mai vechi. Pe scurt: laptopuri diferite, aceeași problemă. 
        Mulți se confruntă cu această problemă, așadar, sunt sigură că unii dintre voi știți exact prin ce trec. Înainte aveam un Asus A6000, iar acum am un Acer Extensa 5220. Însă, exact ca și la laptopul vechi, balamalele acestuia s-au rupt, laptopul stând acum “în picioare” cu ajutorul unui sistem improvizat de mine. Acest lucru e destul de incomod, având în vedere că nu pot sta decât într-o anumită poziție, pentru că nu pot regla poziția ecranului în modul dorit. Dacă încerc să îl las puțin mai pe spate sau mai în față, acesta pica efectiv pe spate sau pe tastatură. Cum de mai funcționează încă, și eu mă întreb zilnic. 
        Aceste balamale nu sunt numai slăbite, ci sunt crăpate, rupte, de zici că peste laptopul meu a trecut un TIR. Ce e de făcut? Nimic. Cu laptopul cel vechi mă stresam, umblam periodic cu el prin service-uri și aruncam de fiecare data câte 100 sau 200 de lei, iar peste 6 luni aveam aceeași problemă. Și aceste probleme chiar nu sunt cauzate de mine, pentru că nu îl întrețin cum trebuie, ci, din câte am citit, majoritatea oamenilor au aceste probleme cu laptopurile mai vechi. Așadar, nu am de gând să fac nimic în legătură cu acest lucru. Când o fi să se strice de tot, moare și aia e, dar alți bani inutili nu mai bag în laptopuri, pentru că, dacă ar fi să adun toate dățile în care am mers la service cu laptop-ul, aș scoate banii de unul nou. 
        Oricum, dacă aveți probleme această natură, dar nu foarte grave, vă recomand să vă duceți imediat cu el la service de laptop, cât încă e ceva minor și cu prețuri de rezolvare pe măsură.

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top