miercuri, 2 octombrie 2013

O lună de căca...Pou!

Postat miercuri, 2 octombrie 2013  la ora 21:20:00  

        Nu sunt adepta jocurilor, indiferent că sunt pe telefon sau PC, dar şi când descopăr un joc care-mi place, nu mă opresc din jucat până nu devin una din cele mai bune jucătoare.
         De un an tot vedeam că cei cu Android suferă de febra, nebunia şi obsesia jocului „ Pou” şi mi se părea cea mai mare prostie acest joc în care, tot ce trebuie să faci e să ai grijă de un căcat cu ochi (literalmente).
         Prima dată  când m-am jucat cu  Pou a fost în primăvară, pe telefonul unui cunoscut. Nu mi s-a părut mare lucru, ci tot o tâmpenie de joc pentru oameni care au o viaţă atât de căcat, încât simt nevoia să îşi lege toate activităţile de alt căcat. În toamnă însă, trebuia să aştept pe cineva şi aveam în mână telefonul unui prieten, care avea deschis jocul ăsta ciudat. Îl avea personalizat într-un mod interesant şi părea că se dedică cu adevărat acestui „animal de companie”, aşa că mi-am zis „frate, hai să văd ce-i de capul jocului, că doar n-o avea toată lumea creierul dereglat încât să se joace pentru că au fetishuri cu caţi. Mno, mi-am prins degetele pe-acolo, m-am uitat ce poţi face cu  Pou şi atunci... atunci am simţit că pe mirificul şi înaltul cer a apărut Cupidon dintre doi norişori şi m-a lovit cu săgeata dragostei (a obsesiei, mai bine zis) exact când mă jucam cu căcatul cu ochi. Şi e evident cât de mult îmi place joculeţul, dacă am ajuns să fac ditamai postarea despre un rahat.
         Desigur, că n-am mai stat pe gânduri şi a doua zi mi-am downloadat jocul de pe Google Play şi în prima zi am jucat vreo 5 ore fără oprire, la cât de mult mi-a plăcut. Şi am jucat atât de mult, încât în primele 2 zile am ajuns la level 17, iar persoana de la care am luat „virusul” îl avea de 3-4 luni şi era la level 14. În următoarele zile am lăsat-o mai moale, iar în prezent sunt la level 81, în condiţia în care îl am de fix o lună.
         Acum, pentru cei care nu ştiu,  Pou este un căcat de care trebuie să ai grijă ca de un animăluţ de companie. Când îi e foame face puppy eyes de ţi se rupe inima, deci trebuie să îl duci în bucătărie, să îi dai de mâncare. Când se murdăreşte, adică când căcatul face alţi căcăcei mai mici, îl duci în baie, îl cureţi cu săpunelul şi îl clăteşti cu duşul, apoi îi iei excrementele din faţă. Când se îngraşă prea mult, când se îmbolnăveşte sau când nu are deloc energie, îl duci în laborator şi îi dai diferite poţiuni. Când îi e somn, are ditamai cearcănele la ochi, deci trebuie să îl duci în dormitor, unde este o lampă, pe care trebuie să o stingi, iar când căcatul îşi termină somnul de frumuseţe, să aprinzi lumina şi să ai grijă de celelalte nevoi sau dorinţe ale lui. Tot în dormitor este şi şifonierul.  Când are nivelul de „fun” scăzut, îl duci în camera de jocuri, unde trebuie freci o  mingiuţă pe lângă el sau să joci nişte joculeţe de la categoria „games”. De asemenea, poţi să-l scoţi pe  Pou din casa în care locuieşte, unde se află o grădină, un teren de fotbal şi piscină, că deh, se respectă, nu e un căcat sărăntoc, are piscină!  Şi cel mai tare la jocul ăsta e că poţi personaliza absolut totul. Exemple (pentru care mi l-am personalizat pe  Pou exact pentru această postare)
         1.Aceasta este bucătăria (al cărei fundal poate fi personalizat), unde se află frigiderul plin de mâncare (din categoriile: mic dejun, dulciuri, candy,junk food, fructe, legume, sushi, deserturi, băuturi).
       2. Aşa arată când este murdar, aşa că l-am dus în baie, unde poate fi curăţat cu săpun, apoi cu duş. În plus, duşul şi săpunul pot fi personalizate cu orice culoare, la fel şi fundalul băii.
         3. Aici e laboratorul unde merge  Pou când se îngraşă prea mult, când se îmbolnăveşte sau când nu are energie, de unde pot fi cumpărate poţiuni pentru aceste nevoi(health potion, fat burner energizer sau max potion).

         4. Acesta este dormitorul unde se află o lampă (care poate fi personază, schimbându-i forma sau culoarea pentru diferite eventimente de genul Halloween sau Crăciun) şi şifonierul  în care se află toate hăinuţele şi accesoriile lui  Pou (de la costume, mărgele, gene, ochelari, mustaţă, păr, pălării şi chiar tatuaje sau aluniţe!).
         5. Aici e camera de joacă, unde se distrează Pou atunci când se plictiseşte. Aici se află diferite joculeţe (food drop, sky jump, sky hop, cliff jump, color match, match tap, color tap, sad tap,  Poupopper, free fall, cloud pass, goal, water jump, pool, find  Pou , memory, connect,  Pou sounds şi alte două care se joacă online: tic tac  Pou şi four  Pous) şi o minge.

         6. În căsuţa lui Pou există şi un hol pe unde Pou iese afară atunci când vrea să ia o gură de aer.
         7. Aici e imaginea casei, piscina şi grădina cu florile care trebuie udate de 3 ori pe zi. Florile, noriişorii, colacul, pereţii casei, acoperişul, poarta de pe terenul de fotbal, mingea, pot fi personalizate.
         Ultima informaţie, pentru cei care vor să înceapă jocul, e că pentru fiecare activitate primeşti bănuţi cu care poţi cumăra pentru Pou haine, accesorii, flori, mingi,poţiuni, lampe, fundaluri, mâncare, etc. Bănuţii se obţin jucând jocuri, udând florile, curăţându-l pe Pou, etc.
        Complicat, nu?  Asta înseamnă să fii „pă trend”, că, din câte îmi aduc eu aminte, pe vremea mea, copiii nu se jucau „ Pou ” pe smartphone, ci Tamagotchi.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

14 comentarii:

  1. ok, da, chiar trebuie sa-ti placa prea mult jocul asta :)) nu stiu, eu inca sunt in stadiul in care nu pricep de ce se joaca lumea cu ... un pou? Dar al tau are doua codite, deci cred ca merge :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa cred ca a ajuns atat de faimoasa mizer...aplicatia aia :D.
    Il stiu de multa vreme, nu e nici inovator, nici foarte polished. E tamagochi / pet game + o colectie de minigame-uri... Cred ca jocurile de genul asta au 50% din addiction in responsabilitatea pe care o imprima in oameni fata de 'animalele' lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant jocul...nici macar nu stiam ca exista :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nota mea este 10 pentru detaliile f.bine explicate...bv!!dar totusi jocul acesta nenorocit cat stadii are????

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna..imi place cum ai prezentat mai sus acest mic joc pe care cei drept daca il joci incepi sa devi putin dependent..intrebarea mea este cate nivele sunt??eu am ajung doar la 23 deci mai am mult
    Merci anticipat si 10 pt prezentare!!!hihihi

    RăspundețiȘtergere
  6. Beatrice, iti pot spune ca am vazut un Pou la nivelul 200 si ceva, inca un sfat de la mine: Faceti-va cont si cunoasteti alti Pou, in felul asta daca il pierdeti din telefon va puteti conecta cu Email-ul descarcand altul, este amuzant, poti vizita alti Pou si casa lor si te poti juca impreuna cu ei. Nici eu nu imi facusem cont, ma enerva ca tot imi aparea sa introduc Email-ul dar am zis sa incerc si este minunat, poti aprecia alti Pou, sa le dai mesaje de genul: "Frumoasa casa!; Frumoasa gradina!; Frumoasa masina!, etc." si poti fii apreciat de altii. De la acest articol pana astazi s-a mai actualizat de cateva ori, are masina, iar casa are usa si ferestre, va doresc distractie placuta! Si inca ceva, intrati pe pagina oficiala Pou si veti vedea ca ne-au facut "un cadou", pana la revelion ne dau 1500 de banuti pe zi, este adevarat, eu am primit doua zile la diferenta de o zi intre ele, asa ca profitati cat inca mai este timp, pentru a ca sa va jucati cu alti Pou trebuie sa aveti conexiune la internet, inca un sfat, jucati-va mult Color Tap, eu asa reusesc sa fac multi banuti, asa prindeti experienta si indemanare si veti deveni din ce in ce mai priceputi obtinand mai multi bani.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar sti cum se face sa ai mai inca un pou?????????

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti mai faci inca un cont, adica trebuie sa ai doua conturi, poti sa ai oricate conturi vrei, oricati Pou vrei, si apropo, am intalnit un Pou la nivelul 220, si scria ca este nivelul maxim, dar am observat ca te poti juca in continuare, dar nu mai treci la un alt nivel pentru ca este maxim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiai ca iti poti descarca aplicatia " pou cu bani infiniti "....si nu te mai chinui atat de mult... eu..in 2 zile am ajuns la nivelul 100 :d.

    RăspundețiȘtergere
  10. il am de ieri si a facut 100 cacatei pe care nu iam luat
    sumt la lv 64 si nu mam jucat decat 2 ore

    RăspundețiȘtergere
  11. ba dar unde il instalezi

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum pou are 250 de nivele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pou cum poate sa faca copii? Am auzit ca trebuie sa atrangi nu stiu cati cacatei...

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa stii ca pou este un extraterestru, nu un cacatel.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top