vineri, 8 noiembrie 2013

Am câștigat concursul organizat de Devastation Crew în cadrul emisiunii Doza de Haș

Postat vineri, 8 noiembrie 2013  la ora 14:32:00  

        După cum mulți știți de la DozadeHaș, cei de la DevaStation Crew (Batique, Pietonu', Greu, Dex, Tabac, Cătălin V.) au organizat un concurs pentru toți cei care apreciază munca lor. Concursul se desfășoară pe o perioadă de 4 săptămâni, în toată luna noiembrie, timp în care va fi ales câte un câștigător pe săptămână. Pentru înscrierea la concurs, este de parcurs un singur pas: like la pagina de facebook DevaStation Crew Official, iar calculatorul va alege în fiecare săptămână un câștigător. 
        Premiile puse la bătaie constau în 4 pachete ce conțin un tricou personalizat cu Devastation Crew, un disc de vinyl din ediția limitată "Pietonu'și Tabac - Privitor la cer" și un DVD ce cuprinde toată discografia Devastation Crew.
        Când am auzit la DozadeHaș de concurs am simțit un impuls de a mă înscrie, dar apoi mi-am zis în gând că oricum nu am cum să fiu aleasă din peste 5.000 de oameni care dăduseră deja like, dar, cu toate astea, am dat like la pagină pentru că îi ascult pe tipi și îi apreciez super mult ca rapperi, dar nicio secundă nu m-am gândit că pot câștiga...
        ...până acum câteva zile, când Batique m-a contactat "în legătură cu concursul". Mă și gândeam: "clar, a văzut că am pagină de facebook cu 23.400 de like-uri și site cu 2.000 de vizitatori unici pe zi și vrea să îi promovez concursul", așa că am dat un răspuns sec, așteptând să văd ce dorește, convinsă fiind că ăsta era scopul lui. Dar apoi a venit replica ''Calculatorul a ales și a ales bine ca tu să fi prima noastră câștigatoare a setului'' . Mare mi-a mai fost uimirea în momentul ăla...! Dar după câteva ore minute mi-am revenit din extaz și din acel sentiment de exaltare sufletească intensă și-am reușit să-i dau lui Batique adresa și toate cele necesare pentru a-mi putea fi expediat premiul.
        Așadar, ca primă câștigătoare a concursului, va sfătuiesc să participați și voi, pentru că, da! premiile sunt reale și băieții care și-au dat interesul să organizeze acest concurs sunt foarte serioși. În plus, vă recomand cu căldură să ascultați piesele celor de la DevaStation Crew, fie în formulă de formație, fie individual.
        P. S. : Dovada cu premiul meu, pentru a înlătura orice suspiciune a participanților înscriși:

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Felicitari! De obicei castigi cand mai putin te-astepti :).

    RăspundețiȘtergere
  2. ai castigat concursul pentru ca si pana calculatorul a ales cea mai frumoasa persoana :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări! Și să le stăpânești sănătoasă! :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top