miercuri, 6 noiembrie 2013

Ce cred despre advertoriale.eu

Postat miercuri, 6 noiembrie 2013  la ora 22:20:00  

        Cred că orice om își dorește să facă bani ușor. Cine spune că nu dorește asta, înseamnă ori că minte, ori că are deja foarte mulți bani. Una dintre cele mai moderne și la îndemână metode de a-ți rotunji veniturile o reprezintă mediul online. Și un foarte mare avantaj îl ai în această privință dacă ești blogger. De ce? Simplu! Ca blogger, ai foarte multe oportunități de a face bani online prin advertoriale, însă foarte puține surse sunt cu adevărat de încredere. Multe dintre site-uri nu plătesc la timp sau deloc ori au prețuri foarte mici pe advertoriale. Site-urile au dificultăți în accesare, calitatea acestora fiind îndoielnică, asemenea seriozității lor.
        Însă, de curând, un amic mi-a vorbit despre advertoriale.eu (mulţumesc, Muc Roz), unul dintre cele mai bune site-uri de profil de la noi. Mi-a atras atenția în special datorită faptului că el chiar a câștigat mulți bani pe urma acestui site.
        Bineînțeles că nu am stat pe gânduri și am început să mă documentez cât mai mult despre site. Mi-a lăsat o impresie foarte bună, așa că am zis să nu mai pierd timpul și să văd dacă teoria și practica se potrivesc. L-am încercat personal și m-am convins că tot ceea ce aflasem despre site era perfect adevărat. Au foarte multe advertoriale, la un preț extraordinar de bun, plata se face la timp, bilunal, prin paypal. Pe lângă toate acestea, au foarte multe puncte forte față de alte site-uri de acest gen.
        Printre acestea pot menționa suportul tehnic permanent, răspunsul la neclarități fiind extrem de rapid. Site-ul este, de asemenea, extrem de ușor de utilizat și, desigur, seriozitatea în ceea ce privește plata e garantată și nu doar atât.
        Ca urmare, s-a făcut o atentă selecție în blogosferă, selectați fiind doar cei cu adevărat buni, bloggeri cu vechime, cu experiență de cel puțin un an în domeniu și au un pagerank de minimum 1. Momentan, sunt înscriși peste 250 de bloguri active, toate aparținând unor bloggeri cu experiență în domeniu, atent selecționați.
        Eu fac parte din aceștia și mă declar mulțumită de colaborarea cu acest site, ba chiar îl recomand cu încredere oricui este în căutarea unei colaborări cu un site serios, decent, care chiar pune preț pe parteneriatul cu bloggerii.

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. mersi de recomandare ! cand o sa vreau sa fac acest pas, o sa stiu pe cine sa intreb pentru mai multe detalii !

    RăspundețiȘtergere
  2. @FCC, Nu ai pentru ce, între timp am mai acumulat experienţă pe e-advertoriale.eu şi îţi pot oferi mai multe păreri şi informaţii despre serviciile lor.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top