marți, 5 noiembrie 2013

Nunta- un eveniment de neuitat

Postat marți, 5 noiembrie 2013  la ora 21:23:00  

        Se spune că nunta este cel mai fericit eveniment din viața fiecăruia dintre noi. Este o seară memorabilă, ’’de povestit nepoților’’. Oricât am încerca să ne convingem de contrariu, nu există un anumit clișeu după care se desfășoară o nuntă. Fiecare o personalizează cum vrea, am tot văzut de la nunți pe role la nunți în apă și chiar sub apă. Lucru cu care sunt perfect de acord, pentru că, până la urmă, pionii importanți ai oricărei nunți sunt mirii, lor le va rămâne mereu întipărită în minte nunta, așadar e perfect firesc să o organizeze într-o manieră care să îi reprezinte cât mai bine.
 
        Tot mai mulți oameni sunt tentați însă să spună că nunțile au ajuns un prilej de etalare a opulenței, a bogățiilor, că sunt organizate cu scop ostentativ, doar de a atrage atenția. Însă  deși poate uităm asta, dintotdeauna au fost așa. Să ne amintim de basmele copilăriei, unde ’’prințesa cea frumoasă’’ și ’’prințul cel viteaz’’ se căsătoreau în cele din urmă și făcau o nuntă care dura ’’3 zile și 3 nopți’’ și la care au venit oameni ’’de peste 7 mări și 7 țări’’.  Astfel, pot spune că mi se pare un lucru normal ca în ziua nunții sale, orice femeie să se imagineze prințesă și să vrea să strălucească în ochii oricui, dar mai ales în ochii celui ce din acea zi îi va fi soț. La fel și în cazul partenerului ei, când altcândva să vrea să se simtă special dacă nu în momentul în care sărbătorește faptul că femeia pe care o iubește este a lui ’’cu acte’’?
        Și cu toate acestea, nunta este și un eveniment social, deoarece apropie foarte mult oamenii în majoritatea cazurilor. Și nu vorbesc aici doar de cunoscuții care doresc să le fie aproape mirilor. Am văzut cazuri în care au apărut alte cupluri cunoscându-se la o nuntă. Însă mă refer și la necunoscuții care își fac mereu apariția la nunți. Am un astfel de amic, care e mare amator de petreceri și cum aude că vreo rudă de-a unui cunoscut se căsătorește, deși nu știe cine e persoana, își face apariția și el la nuntă și se distrează de parcă ar fi de-al casei, își face noi cunoștințe, automat deschizându-și poarta spre alte posibilități de a merge la nunți.        
Am avut de curând o nuntă în familie și am văzut cât de multă bătaie de cap este cu organizarea uneia. Însă rezultatul final a meritat. Am spus asta și atunci pe loc și ,  ulterior,  când mă uitam la înregistrare, de care s-au ocupat niște profesioniști ce au experiență în ceea ce ține de filmarea unei nunți. Nu pot spune decât că pe cât de mare a fost stresul organizatoric al mirilor înainte de petrecere, pe atât de mare le-a fost satisfacția când au văzut cât de bine a ieșit totul și cât de bine s-au distrat atât ei cât și invitații lor.
        Sper să mai am ocazia să mai merg la astfel de evenimente, deoarece m-am simțit foarte bine, a fost o atmosferă deosebită, care chiar merita împărtășită.

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top