luni, 23 decembrie 2013

De ce nu e bine să înjuri colindătorii

Postat luni, 23 decembrie 2013  la ora 09:55:00  

         Tocmai am păţit cea mai penibilă chestie din iarna asta! Dormeam liniştită pe la 9:00 şi eram mega-frântă, că m-am culcat pe la 2. Şi dintr-o dată aud că bate cineva la uşă. Iniţial am vrut să rămân în pat, crezând că e popa care cere bani pentru nimic. Apoi m-am gândit că poate fi poştaşul şi că am primit ceva, aşa că m-am ridicat din pat, am deschis uşa şi-am văzut două feţe înfofolite care ţineau ceva în mână. Am zis clar şi răspicat "nu primesc cu colindu', dorm!!" şi m-am dus în pat să mă culc din nou. Dar ce să vezi? Cele două persoane de la uşă continuau să bată, însă fără succes. Ei băteau, eu înjuram, ei iar băteau, eu iar le umpleam frigiderul de Crăciun şi tot aşa. 
            Nu înţelegeam de ce "plecaţi în morţii voştri" şi alte înjurături nu funcţionează... până am auzit de după uşă cuvintele magice care m-au făcut să deschid uşa: "nu suntem cu colindu, sunt vecina ta, el e băieţelul meu. Eu am treabă cu mama ta, poţi să-mi dai numărul ei?". 
            Am deschis, eram roşie de ruşine că i-am înjurat în halul ăla, am făcut o  glumă pe seama asta, i-am dat numărul mamei şi asta a fost.
            MORALA: Niciodată nu înjuraţi colindători până nu sunteţi convinşi total că sunt doar colindători!

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. Asta e Annitu , odata si odata tot trebuia sa se intample si o chestie din asta funny :) deoarece fara astfel de chesti funny Viata nu ar mai fi frumoasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa imi aduc aminte sa nu vin la tine la usa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Recunoaste ca stiai ca e vecina. Doar ca tu , ca un bun crestin, ai vrut sa-i umpli frigiderul inainte de Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  4. I-ai fericit de Craciun! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. astazi vin colindatori, florile dalbe
    sa-i primiti cu injuraturi, florile dalbe
    si ei vin mereu, mereu, florile dalbe
    sa-i scuipati nu este greu, florile dalbe
    :)))....ai avut noroc ca nu erau mascatii sau mai rau: taraful sau cu ursul :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Next time, asculta ce au de spus, Annitu. xD Pretty funny, tho

    RăspundețiȘtergere
  7. @Allex, bine punctat, asta chiar ar trebui să mă facă să mă simt mai bine.

    @mucroz, dacă aş ştii că eşti tu aş apuca direct bâta!

    @Instink,exact, intenţiile mele au fost doar unele pozitive!

    @Nik, eşti ţăcănit, nu pot să cred c-ai făcut un colind doar pentru un amărât de comentariu:))

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) am crezut ca poate era preotul cu alt tip de cerseala :))))
    da, si eu aveam acest obicei, dar m-am invatat minte intre timp si acum de Craciun la mine in casa se asculta colinde la maxim si atat :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fim seriosi, sunt unele momente in care nu ii mai poti suporta :))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) le-ai urat de bine , pana sa iti dai seama ce vroiau si cine erau :)) !

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) ce sa zic , se mai intampla :)) dar na noi sa fim sanatosi ca belel curg :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top