marți, 3 decembrie 2013

Mi-am luat laptop

Postat marți, 3 decembrie 2013  la ora 20:02:00  

           Cum zilele treceau super repede şi trebuia să strâng cât mai mulţi bani ca să mă asigur că prind un laptop bun la reducere, am intrat în panică, încercam să fac din orice lucru o mică sursă de bani, am început să vând toate lucrurile care nu-mi erau indispensabile, chiar dacă erau lucruri care îmi plăceau mult (cărţi, căşti, dicţionare, CD-uri, etc).
          Am ajuns astfel, ca cu o zi înainte de Vinerea Neagră să strâng 1.400 lei, 800 fiind doar din ultimele articole plătite de pe site-uri şi din reclamele de pe facebook şi blog, iar 150 împrumutaţi pe ultima sută de metri de la Ştefan, cel mai bun prieten, ca să mă asigur că găsesc un laptop ieftin şi bun la reducere de Black Friday.
          Nu are rost să menţionez că ziua de joi a făcut cât două sătpămâni. Dacă întreaga săptămână a fost mai ok şi doar am stresat pe toată lumea din jur cu stresul meu (deşi mă străduiam să nu pun suflet şi să nu îmi fac speranţe), joi am explodat. Aveam atacuri de panică, aveam o energie excesivă pe care nu aveam cum s-o consum din cauza stresului, îmi făceam scenarii panaroice : "ce-o să mă fac dacă nu găsesc un laptop ok? Cum o să-mi continui activitatea în blogging? Cum o să-mi fac temele pentru şcoală? O să îngheţe soarele şi-o să ardă cerul dacă Annitu nu îşi cumpără cât mai repede un laptop şi mai aşteaptă un an, până la următorul Black Friday". Aşa că am decis să mă culc puţin şi să mă trezesc seara, ca la 00:00 să pot intra pe toate magazinele online să văd dacă laptopul pe care-am pus ochii intră la reducerile de Black Friday.
          M-am trezit pe la 21:00 din cauza coşmarurilor în care nu reuşeam să-mi îndeplinesc măreţul vis, am mai cercetat pe site-uri specializate şi chiar pe la 23 am găsit laptopul pe care-l vroiam, fără reducere de Vinerea Neagră, la 1.250 lei, deci deja nu mai avea rost să aştept miezul nopţii. Am stat însă, cu speranţa că poate Gizăs a terminat de hrănit toţi copiii săraci, de oprit toate crimele ce sunt pe cale să se comită şi-a făcut planuri mari cu mine, ca de Black Friday sa reducă şi mai mult preţul laptopului dorit, ca să-mi rămână bani eventual şi de haine de iarnă. Dar se pare că m-am înşelat, copiii tot flămânzi au rămas, crime tot s-au comis, şi laptopul tot la 1.250 lei a rămas...
          Oricum, mai bine nu se putea. Aşa că mi-am achiziţionat laptopul pe care mi-l doream, Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks cu procesor Intel® Pentium® B960 1.90GHz, 4GB, 500GB (de 5 ori mai bun de ce aveam înainte) de pe PCgarage.ro .
          Şi-aşa am ajuns să fac postarea asta în doar 11 minute, fără On-Screen Keyboard, fără bătăi de cap şi fără sticle de 2L în spatele display-ului care să-mi susţină laptopul să nu se turtească ca o plăcintă.
          Asta e o imagine cu starea laptopului vechi (Acer Extensa 5220) şi laptopul pe care-l am acum.

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Ce drăguț e! Felicitări, să-l stăpânești sănătoasă. E de apreciat că ai reușit singurică să strângi banii pentru un laptop. Sunt super mândru de tine. Să te bucuri de el cât mai mult. Luv yaa!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, eşti un exemplu. Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! E bine ai reusit sa strangi. Eu ma chinui destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari, eu nu reusesc sa strang banii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma regasesc si eu in articolul tau. Si laptopul meu tot din banii proprii e luat. Totusi am o intrebare.. cum a ajuns laptopul vechi in starea aia ?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) vai saracul laptop vechi :)) cum sa fie tinu saracul de sticle de 2 L?! Hai ca pe asta n-am mai vazut-o pana acum :))) tare :)))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top