miercuri, 29 ianuarie 2014

Proiect nou: site cu versuri hip-hop

Postat miercuri, 29 ianuarie 2014  la ora 23:52:00  

        Am început un proiect nou, mai exact, un versuri-hiphop.blogspot.com. Pe scurt, scopul site-ului este de a furniza versurile pieselor rap care nu se găsesc pe alte site-uri. 
         Până acum, scriam mereu versurile pieselor rap care-mi plăceau şi le puneam pe un site foarte cunoscut de versuri, însă la sfârşitul anului 2012 mi-a venit ideea de a-mi face un site unde să pun versurile pieselor preferate pe care nu le găsesc pe 'net, ca să le am mai la îndemână.
        Acum două zile, din lipsă de activitate, m-am ocupat de aspectul site-ului, i-am creat o pagină de facebook şi, până acum, în doar 48 de ore, am adunat aproape 500 de like-uri, iar site-ul a fost recomandat de câteva pagini de specialitate mult mai mari. Sper să fie de folos şi altora.

        Ce părere aveţi?

Update ianuarie 2015: Am vândut întreg proiectul, deci atât site-ul, cât și pagina, au alt proprietar.

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top