miercuri, 15 ianuarie 2014

Top urări aniversare (2014)

Postat miercuri, 15 ianuarie 2014  la ora 22:09:00  

        Azi am împlinit 19 ani şi, chiar dacă nu a fost o zi cu mult ieşită din comun faţă de celelalte, am primit mesaje cu urări care mi-au pus câte un zâmbet, mesaje de la persoane aproapiate, colegi, persoane cu care nu am nicio treaba sau vechi prieteni din partea cărora nici nu mă aşteptam să primesc vreun semn. Aşa că, din cele 293 de urări de pe facebook (pentru că pe telefon nu am putut face print) le-am ales pe cele mai drăguţe sau din partea celor mai apropiate persoane. 
        Aşadar, cu ocazia acestei postări, mulţumesc tuturor celor care şi-au amintit de ziua mea şi care mi-au dat sms-uri, telefoane, mesaje pe facebook, blog, site-uri etc. 

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. La mulți ani din nou! Foarte frumos gestul tău de a posta aici cele mai frumoase mesaje. După cum vezi, sunt mulți oameni care se gândesc la tine. Asta pentru că ești o persoană minunată care știe să se facă plăcută. >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai ales si scurta mea urare! Sa cresti mare!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Propria Analiză, mulțumesc mult de tot, bro.

    @Marius, chiar mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani !!!! ce dragut sa faci un post pentru toti cei care ti-au urat la multi ani ! bravo !

    RăspundețiȘtergere
  5. @FCC, si mie mi-a surâs ideea când mi-a venit în minte prima data. Mi s-a părut ceva...inedit. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top