sâmbătă, 8 februarie 2014

3 ani de Război în...1

Postat sâmbătă, 8 februarie 2014  la ora 20:46:00  

         Astăzi blogul Război în...1 a împlinit 3 ani de existenţă, 3 ani în care am scris 279 de articole în care se vedea de la unul la celălalt evoluţia mea. Niciodată nu am explicat titlul blogului şi de fiecare dată când mi-am propus să fac asta, m-am răzgândit imediat. Nu titlul contează, dar îi mulţumesc persoanei datorită căreia am făcut acest blog, care m-a motivat cel mai mult în tot ce mi-a ieşit bine şi care m-a făcut să devin ceea ce n-au reuşit mulţi.
          Revenind, mi-am analizat blogul de la prima postare până la ultima şi am realizat că în toţi aceşti 3 ani de când am creat blogul Război în...1 am evoluat foarte mult şi m-am schimbat radical, atât ca persoană, cât şi ca blogger.
          În primul an am scris 147 de articole. A fost un an plin cu postări scurte,  în care povesteam ce făceam la şcoală, la ce oră mă trezeam, ce filme vedeam, ce visam şi aşa mai departe, postări pline de emoticoane şi de probleme de exprimare însoţite de un limbaj sărăcăcios care-mi confirmau lipsa de maturitate şi de experienţă.
          În al doilea an am scris 77 de postări. Tocmai mi se deschiseseră ochii în legătură cu emoticoanele care nu îşi aveau rostul pe acest blog, având în vedere că deja aveam 17 ani, aşa că am renunţat la ele. Deja scriam mai puţin şi renunţasem la postările care îmi descriau în detaliu viaţa, visele şi relaţiile. 
          În al treilea an am avut cele mai puţine articole, adică 49. Acest an a adus doar postări în care povesteam ceva cu adevărat important pentru mine, precum prima şi următoarele apariţii ale mele în presa scrisă, concursurile câştigate şi postări cu teme de interes general, precum „conflictul dintre generaţii” sau „ce este fericirea?”. În acest an consider că m-am schimbat cel mai mult şi ca blogger, dar şi ca om. Atât pe blog, cât şi în viaţa reală, am devenit mai reticentă şi am început să pun accent pe lucrurile cu adevărat importante, fără să mai acord importanţă lucrurilor neimportante şi lipsite de sens, spre deosebire de acum doi ani, când tot ce făceam sau vedeam pe stradă mi se părea demn de a povesti pe blog.
          Acum intru în al patrulea an cu blogul Război în...1 şi sunt sigură că în anii ce vor urma voi sesiza şi mai multe schimbări la mine şi la blogul meu. Totodată, sunt conştientă că odată cu trecerea fiecărui an o să fiu mirată de cât de neexperimentată eram anul ce-a trecut.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Se vede ca exprimarea ta e din ce in ce mai buna pe an ce trece , tine-o tot asa, un blog minunat .

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multe scrieri de acum in colo. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani :) inca 3 ani sa mai fie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări pentru ceea ce ai făcut până acum şi baftă în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am citit cap-coadă și pot spune că e cu adevărat deosebit și se vede evoluția. La cât mai mulți ani! :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top