vineri, 7 februarie 2014

Telefonul Huawei Ascend Y300

Postat vineri, 7 februarie 2014  la ora 22:36:00  

        Astăzi mi-am luat un telefon nou; De câteva zile mă bătea mama la cap că are probleme mari cu telefonul şi că vrea să îmi ia mie unul nou, ca să i-l dau ei pe cel pe care-l aveam înainte, adică un Samsung Galaxy S5360. Eu mă plictisisem de el, îmi făcea şi probleme periodic în apeluri dacă aveam deschise prea multe aplicaţii, bateria nu mă mai ţinea cât trebuie, dar ştiam că nu e perioada optimă din punct de vedere financiar pentru a-mi cumpăra un telefon nou. Însă mama a insistat, pentru că ştia cât m-a afectat faptul că de ziua mea nu am făcut nimic şi nu am primit niciun cadou, aşa că a vrut să se revanşeze şi să facă un gest drăguţ.
         Aşa că am mers la un magazin Vodafone să ne interesăm de preţurile telefoanelor la abonamente şi am găsit un telefon exact pe gustul meu: Huawei Ascend Y300. M-am ghidat după vechiul telefon şi mi-am propus să fie măcar de două ori mai bun.
         Nu stau să specific toate caracteristicile banale telefonului Huawei Ascend Y300 care se regăsesc în orice smartphone, adică wi-fi, memorie internă de 4GB, GPS, cameră foto secundară etc. Dintre cele mai interesante caracteristici ale telefonului Huawei Ascend Y300 care m-au făcut să-l cumpăr, fac parte: camera de 5MP (la vechiul telefon era de 2MP), sistemul de operare Android v4.1 (la vechiul telefon era v2) şi, cea mai importantă pentru mine, care reprezintă şi un criteriu după care am ales telefonul, este mărimea lui care îmi permite să văd filmele sau fotografiile mult mai mari şi mai clare şi să citesc mai uşor o carte.
         Încă nu îmi vine să cred că am un telefon nou, totul a venit pe nepregătite, pentru că nu credeam că mama e atât de hotărâtă să se revanşeze pentru ziua mea de naştere. Mă bucur mult, sunt foarte încântată şi sper să îl folosesc cu grijă şi responabilitate fără ca Huawei Ascend Y300 să aibă incidente în care să stea pe fundul apei 10 de minute, ca vechiu telefon.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top