vineri, 5 decembrie 2014

Jocuri pentru timpul liber

Postat vineri, 5 decembrie 2014  la ora 20:43:00  

        De când m-am angajat, apreciez mult mai mult timpul pe care îl am liber. După cele 8 ore pe care le petrec la muncă, ajung acasă și lucrez la site-urile pe care le dețin și încerc să le dezvolt cât mai mult, iar orele care îmi rămân strict pentru mine sunt din ce în ce mai puține. Astfel că am mai multă grijă cum îmi petrec timpul liber, încât să îmi fie benefic din mai multe puncte de vedere. 
        Poate că sună pueril, însă în puținul meu timp liber îmi place să mă joc jocuri în genul celui "Bejeweled", adică, mai exact, acele jocuri care îți solicită să faci grupuri de trei sau mai multe "bijuterii" de același fel.
         Două exemple sunt cunoscutele jocuri de pe Facebook, Candy Crush Saga sau Candy Crush Soda Saga, care sunt chiar preferatele mele. 
        Cred că nu trece zi când să nu mă joc unul din cele două jocuri Candy Crush. Chit că am venit de la muncă la 22:00 și am treabă la site-uri până la miezul nopții, nu pot închide PC-ul până nu termin viețile pe care le am la dispoziție pe Candy Crush.
        Totodată, îmi place să joc și alte jocuri cu diamante online pe care le găsesc la nimereală pe internet, dar asta se întâmplă atunci când dispun de super mult timp liber și nu mai am ce să fac cu el, adică foarte rar.
        Ceea ce mă atrage foarte mult la jocurile astea e că, pe lângă faptul că au efecte vizuale și auditive foarte plăcute, îți solicită și mintea, deoarece la aceste jocuri ai un număr limitat de mișcări care pot fi efectuate și pe care trebuie să le folosești cu chibzuială.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top