miercuri, 7 ianuarie 2015

Multi-Cutter-ul GOP 250 CE BOSCH

Postat miercuri, 7 ianuarie 2015  la ora 20:30:00  

        Uitându-mă la statisticile blogului, am observat că în topul postărilor de pe "Război în...1" se află cele de tip review, precum cel despre telefonul Huawei Ascend Y300, despre telefonul Samsung Galaxy S5360 sau despre placa de întins părul Philips HP8310. Așa că, la îndemâna cititorilor care mi-au propus să mai fac postări de tip review, am decis să continui cu acest fel de postări.
        Produsele la care am făcut review până acum sunt produse pe care le dețin sau pe care le-am deținut, pe care le-am încercat și a căror calitate o pot garanta. Însă astăzi vă prezint un produs pe care eu nu l-am încercat, dar care mi se pare foarte bun și care este diferit față de celelalte care au beneficiat de review până acum. Este vorba despre multi-cutter-ul GOP 250 CE de la BOSCH.
        Multi-Cutter-ul GOP 250 CE BOSCH mi-a atras atenția deoarece este genul de instrument de care orice persoană are nevoie în casă, pentru că, după cum spune și numele, dispune de mai multe funcții, lucru care îl face să fie mai util.
        Printre caracteristicile multi-cutter-ului  GOP 250 CE BOSCH, se află faptul că acesta deține un motor foarte puternic de 250 W, cu sistem Constant Electronic, lucru ce-i conferă un avans de lucru uniform în toate utilizările. Circumferința mânerului multi-cutter-ului este una mică, fapt ce ajută la utilizarea mai plăcută și mai confortabilă a acestuia, mai ales în cazul lucrărilor de precizie. În plus, mânerul lui este de cauciuc, lucru ce face ca lucrul cu el să fie plăcut din diferite poziții. De asemenea, dispozitivul integrat de prindere pe bilă a cablului ajută la creșterea flexibilității și la evitarea ruperii cablului.
        În ceea ce privește specificațiile și caracteristicile tehnice a acestui multi-cutter, greutatea lui este de 1,3 kg, puterea nominală de care dispune este de 250 W, turația la mersul în gol este de 8.000 – 20.000 RPM, unghiul de oscilație de stânga sau dreapta este de 1.4 grade, iar tensiunea este de 240 V.
        Ce mi-a plăcut foarte mult la acest multi-cutter  GOP 250 CE BOSCH este că, la achiziționare, vine împreună cu un pachet de accesorii (care îl fac să fie multi funcțional) foarte bune și cu care se pot face foarte multe lucruri în casă. În pachet sunt incluse: un adaptor FEIN AC, o pânză de fierăstrău BIM cu intrare directă în materia AIZ 28 EB, o pânză de fierăstrău segmentată ACZ 85 EC, câteva foi abrazive Delta gran. 80, o cheie hexagonală imbus și o placă de şlefuire Delta AVI 93G. De asemenea, multi-cutter-ul GOP 250 CE BOSCH vine împreună cu o garanție de 24 de luni.
        În concluzie, din punctul meu de vedere, acest dispozitiv nu ar trebui să lipsească din nicio locuință. Fie că este folosit pentru a tăia cu pânza de ferăstrău, pentru a folosi tăierea de separare, pentru a șlefui, pentru a răzui, multi-cutter-ul GOP 250 CE BOSCH  este ușor de folosit pentru orice persoană, ajută la economisirea de bani, ocupă puțin spațiu și este foarte strașnic. 
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

0 războinici au comentat:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top